صفیر گیلان؛محمدرضا محسنی ضمن فرارسیدن هفته نیروی انتظامی  و تبریک این روزها به سبزپوشان عرصه نظم و امنیت گفت: توسعه پایدار جوامع بدون برقراری امنیت محقق نخواهد شد و مهمترین وظیفه نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت در جامعه است. فرماندار شفت با اشاره به تنوع وظایف و ماموریت های پلیس افزود : فعالیت در […]

 صفیر گیلان؛محمدرضا محسنی ضمن فرارسیدن هفته نیروی انتظامی  و تبریک این روزها به سبزپوشان عرصه نظم و امنیت گفت: توسعه پایدار جوامع بدون برقراری امنیت محقق نخواهد شد و مهمترین وظیفه نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت در جامعه است.

فرماندار شفت با اشاره به تنوع وظایف و ماموریت های پلیس افزود : فعالیت در نیروی انتظامی یک نوع وظیفه اجتماعی و بخشی از اهداف ملی است که بدون عشق ، علاقه و التزام فرد قابل استمرار نخواهد بود .

وی رفتار اخلاق مدارانه با مردم بر اساس ارزش ها و باورهای دینی و کرامت های انسانی را  وجه تمایز نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها برشمرد و افزود : افزایش میزان رضایت مندی جامعه از پلیس سبب افزایش میزان مشارکت های مردم در برقراری نظم و امنیت خواهد شد .

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه در توسعه زیرساخت های امنیتی و انتظامی اقدامات خوبی در سال های اخیر انجام شده است افزود : تلفیق و تشریک مساعی دستگاه های ذیربط با نیروی انتظامی به ایجاد نظم کمک شایانی خواهد نمود .