سرهنگ علی توشه کارخانه‌جات و واحدهای صنعتی گیلان را با ظرفیت بالای تولید از پشتوانه‌های محکم در عرصه اقتصاد مقاومتی خواند و گفت:توجه به تولید داخلی موجب رونق اقتصادی و در نهایت جهش تولید می‌شود.

اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ علی توشه رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت کشور  در حاشیه بازدید از نمایشگاه جهش تولید و خودکفایی ظهر امروز که با حضور اکثر رسانه‌های استانی و کشوری از خطوط تولید مجموعه شرکت‌های فرآوری ساخت و پایاکلاچ شهرک صنعتی رشت بازدید کردند.

سرهنگ علی توشه کارخانه‌جات و واحدهای صنعتی گیلان را با ظرفیت بالای تولید از پشتوانه‌های محکم در عرصه اقتصاد مقاومتی و شور نشاط در بین جوانان جویای کار دانست، افزود: ما وظیفه داریم مشکلاتی که در روند کار شما وجود دارد را برایتان هموار کنیم.

وی ادامه داد: باید برای دفع تحریم‌ها و بی اثر کردن آن نگاه به درون و تولیدهای داخلی داشته باشیم زیرا توجه به تولید داخلی موجب رونق اقتصادی و در نهایت جهش تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به نمایندگی از رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از این کارخانه بازدید کرده است، افزود: ظرفیت بالایی در این واحد صنعتی وجود دارد که نیاز به کمک و حمایت مسئولان مربوطه دارد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت کشور با تاکید بر حمایت از تولید داخلی، با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب، گفت: توجه به صادرات و ایجاد بازار خارجی بویژه در کشورهای همسایه باید در اولویت این مجموعه صنعتی باشد که با برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ می‌توان این بستر را فراهم کرد.

تنظیم خبر/زلیخا صفری

  • نویسنده : امید حنیف زاده