بهروزی فر تخصیص بودجه و اعتبارات را به مناطق سیل زده واجب خواند و گفت؛ما در تخصیص اعتبارات پروژه با پیشرفت ۵۰ درصد  را مد نظر داریم و پروژه جدید  در سال ۱۴۰۱تعریف نخواهیم کرد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛خلیل بهروزی فر در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فومن که با حضور فرماندار و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید الشهدا (ع)گفت: تخصیص اعتبار به منظور تسریع در اجرای عملیات طرحهای تملک داراییهای سرمایه ای منوط به برنامه ریزی در شهرستان است

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه استفاده از اعتبارات منوط به برنامه ریزی در سطح شهرستان است گفت؛علارغم مشکلات متعدد در سطح استان و شهرستان مشکلات هر حوزه شناسایی و اولویت بندی می شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس از اکتفا نکردن به اعتبارات استانی خبر داد و گفت؛ استفاده از اعتبارات ملی برای شهرستان نگاه ماست.

بهروزی فر با بیان اینکه مشخص نیست از این ۵۷ میلیارد تومان اعتبارات مشخص شده چه میزان تخصیص پیدا کند گفت؛ به دلیل حوادث غیر مترقبه به ویژه سیل اخیر میزانی از اعتبارات به ابن بلای طبیعی که آسیب جدی به زیر ساخت‌ها زده تخصیص پیدا خواهد کرد.

نماینده فومن و شفت در مجلس  با بیان اینکه کشور ما از جمله کشورهایی است که بیش از ۳۳ نو بلای طبیعی را تجربه می کند گفت؛بر این اساس در کمیسیون تلفیق دولت لایه تنطیم و تدوین کرده ایم تا حدودی بر این اساس اعتبار اولویت بندی شود.

وی تخصیص بودجه و اعتبارات را به مناطق سیل زده واجب خواند و گفت؛ما در تخصیص اعتبارات پروژه با پیشرفت ۵۰ درصد  را مد نظر داریم و پروژه جدید  در سال ۱۴۰۱تعریف نخواهیم کرد.
بهروزی فر از کلید خوردن  طرح اقتصادی دولت در ابتدای سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این طرح به جد در دولت دنبال می شود.

نماینده فومن و شفت در مجلس  از دخالت باند ماف و تبلیغات رسانه غربی در ارز ترکیبی گفت: در گذشته مردم یارانه ۲۵ درصدی را در اختیار داشتند  و نزدیک به ۷۰ درصد نفع یارانه به مردم نمی رسید .

وی افزود: مردمی کردن یارانه  و در اختیار قرار دادن بخشی از یارانه به بیمه ها امروز باعث شدتا  مردم غیر مستقیم از این طرح سود می برند.