امیر نعمتی با بیان اینکه اگر چه نیروی زمینی ارتش در استان گیلان پادگانی ندارد گفت: امامشکلات و کمبودها در استان گیلان شناسایی شد، افزود:تفاهم نامه‌هایی فرمانده نیروی زمینی ارتش و مسئولان گیلان برای رفع محرومیت‌ها و کمبودها در این استان امضا شد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛ امیر نوذر نعمتی صبح چهارشنبه در آیین بهره برداری۱۰ واحد مسکونی محرومان شهرستان فومن استان گیلان در روستای پیشده شهرستان فومن  با اشاره به اینکه گیلان از نخستین استان‌های درگیر با ویروس کرونا بود، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش از همان روزهای اول کرونابا امکاناتی به کمک مسئولان استانی و دستگاه‌های متولی در این زمینه آمد.

امیر نعمتی با بیان اینکه مشکلات و کمبودها در استان گیلان شناسایی شد، افزود:تفاهم نامه‌هایی فرمانده نیروی زمینی ارتش و مسئولان گیلان برای رفع محرومیت‌ها و کمبودها در این استان امضا شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در افتتاح مسکون محرومان در روستای پیشده که با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته شده با اشاره به اینکه ما در راستای مأموریتی که داریم سرباز این نظام هستیم و مردم را ولی نعمت خود می‌دانیم، گفت: نیروی زمینی ارتش در استان گیلان پادگانی ندارد لذا با مردم این استان ارتباطی کمتری داشتیم.

وی با بیان اینکه بعد از شیوع کرونا نیروی زمینی برای کمک به گیلان وارد شد و با همکاری مسئولان استان اتفاقات خوبی رخ داده است، اضافه کرد: توانستیم در این مدت خدمات اندکی را در گیلان به ویژه شهرستان فومن به مردم ارائه دهیم.

امیر نعمتی در ادامه با اشاره به اجرا و بهره برداری چهار پروژه نیروی زمینی ارتش در شهرستان فومن، تصریح کرد: در مجموع برای اجرا و بهره برداری از این پروژه‌ها ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین به احداث بیمارستان تنفسی در شهر رشت اشاره و با بیان اینکه این مرکز درمانی در پنج روز ساخته و تحویل مسئولان بهداشت و درمان استان گیلان شد، گفت: نیروی زمینی ارتش تا زمانی که توان و امکانات داشته باشد در زمینه ارائه خدمات به مردم گیلان و سایر مناطق کشور تلاش می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت زدایی ارتش در تمام نقاط کشور، افزود: نیروهای مسلح و در ادامه نیروی زمینی ارتش در تمام سال‌های اخیر در آغازین روزهای شروع بحران برای کمک به مردم وارد عمل و میدان می‌شوند.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری