شیر تری گفت: تیم والیبال “طلوع سپید بندر انزلی “تنها نماینده از استان است که در لیگ دسته یک سری A کشور بازی خواهد کرد که نیازمند نگاه خمایتی مسئولان و مردم است .

وی گفت: این تیم تنها نماینده از استان است که در لیگ دسته یک سری A کشور بازی خواهد کرد .

شیرتری اضافه کرد : کادر تیم بسته شده و سرپرست ، مربیان ، تمامی عوامل و کادر فنی  تیم انتخاب شده اند و فعالیت خود را آغاز کرده اند ، از روز  سه شنبه گذشته سه روز برای تست بازیکنان بومی که می توانند با تیم همکاری کنند ،اختصاص دادیم و در هفته آتی نیز چند روز برای بازیکنان غیر بومی شهرها و استان های دیگر اختصاص یافته و از آنها تست بعمل می آید .در نهایت تمرینات جدی تیم را با جذب تمامی بازیکنانی که در این تست ها انتخاب می شوند شروع خواهیم کرد‌.

شیرتری خاطر نشان کرد : سعی و تلاش ما در این است که با توجه به کادر فنی و همچنین مدیریت باشگاه ،تیمی را تشکیل دهیم که با انگیزه و جنگنده برای رقابت ها باشد .

این مربی با سابقه عنوان کرد : در سایر تیم هایی که بنده به عنوان سرمربی فعالیت داشته ام ،همواره تلاش نمودم از بازیکنانی بهره گیری کنم که با انگیزه باشند و تیم را به جایگاه‌های نخست مسابقات برسانند .

امسال نیز تعهد من به انزلی بیشتر خواهد بود چون مدتهاست که در این شهر فعالیت ورزشی دارم و انزلی را شهر خود می دانم . عقیده من این است که چون انزلی یک شهر ورزشی می باشد و مردم بندر انزلی به ورزش  بسیار علاقه مند هستند باید تمرکز بیشتری بر کار داشته باشیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بهترین تیم دسته یک باشیم

وی در زمینه سایر تیم های حاضر در لیگ گفت : تیم هایی که اکنون در سطح کشور وجود دارند با بیشترین هزینه ها به درون میدان رقابت ها می آیند اما نتوانسته اند نتایج قابل توجهی بگیرند.گمان می کنم با کادری که در تیم تشکیل دادیم و بازیکنانی که جذب خواهیم کرد و با حداقل هزینه ها بهترین امتیازات را کسب نماییم.

شیرتری افزود: در سال گذشته ۱۸ تیم در لیگ حضور داشتند اما در سال‌جاری هنوز تعداد تیم ها توسط فدراسیون نهایی و اعلام نشده است اما حدس بنده بر این است که ۱۸ الی ۲۰ تیم در این رقابت ها حضور پیدا کنند.

وی در زمینه امکانات و پشتیبانی تیم طلوع سپید بندر انزلی گفت : با توجه به سابقه حضور اینجانب در سطح ملی ، لیگ برتر و سایر شهرها همواره چالشی در بحث پشتیبانی و امکانات وجود داشت اما پس از ورود به انزلی و بررسی امکانات ورزشی این شهر ، همدلی خاصی را در این شهر مشاهده کردم . ریاست محترم اداره ورزش و جوانان  بندر انزلی و مسوولین شهر در کنار باشگاه ،همگی دست به دست هم دادند تا بهترین سالن های ورزشی ، خوابگاه و امکانات را در اختیار این باشگاه قرار دهند تا ما بتوانیم فعالیت خود را آغاز کنیم و این امر باعث خوشحالی است که چقدر مسوولین و مردم این شهر ورزش را دوست دارند و حاضرند تیم های ورزشی را به نوعی حمایت کنند . از نظر سخت افزاری و امکانات ورزشی ، بندر انزلی شاید یکی از بهترین شهرهای ایران باشد .

وی ادامه داد : بنابراین از نظر امکانات و پشتیبانی ، تیم در حد مطلوب و عالی قرار دارد.

شیرتری در خصوص زمان برگزاری لیگ افزود : تاریخ برگزاری لیگ دسته یک متعاقبا توسط فدراسیون اعلام می گردد اما معمولا لیگ در اواخر مهر ماه یا اوایل آبان ماه هر سال آغاز خواهد شد .

 

سرمربی تیم طلوع سپید بندر انزلی ضمن قدردانی از ریاست هیات والیبال استان گیلان گفت : تشکر ویژه ای دارم از جناب آقای دکتر خاکزاد که نهایت محبت و مساعدت را ابراز داشته اند که این تیم در لیگ دسته یک کشور حضور پیدا کند و ایشان با توجه به شناختی که از شهرستان بندر انزلی داشتند تیم را مورد حمایت قرار دادند تا در لیگ حضور یابد.

وی تاکید کرد: خواهش بنده از مسوولین استان این است که نگاه ویژه ای  به تیم طلوع سپید بندر انزلی به عنوان تنها تیم والیبال حاضر در لیگ ،داشته باشند و از نظر معنوی و مادی این تیم را همراهی و پشتیبانی نمایند و با حمایت خود مدیر باشگاه ، کادر فنی و بازیکنان را دلگرم سازند .

شیرتری در پایان گفت : از جناب یعقوب اسکافی ریاست هیات والیبال شهرستان بندر انزلی و مدیر عامل باشگاه طلوع سپید بندر انزلی به جهت حمایت های ویژه ایشان جهت رشد و گسترش ورزش تشکر و قدردانی می کنم.

  • منبع خبر : برنا