صفیر گیلان؛همزمان با هفته دولت و با حضور فرمانداران و مسئولین شهرستانی از روسای تامین اجتماعی شعب املش و فومن بعنوان مدیران نمونه تجلیل بعمل آمد .

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، همزمان با هفته دولت و در آیینی با حضور فرماندار شهرستان فومن و مهندس بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی ، از ابراهیم یوسف زاده رئیس تامین اجتماعی فومن بعنوان مدیرنمونه شهرستان تجلیل بعمل آمد .

محمد رضا  محسنی در این مراسم با بیان این که هفته دولت به نام شهیدان رجائی و باهنر، دو دولتمرد ماندگار در حافظه تاریخی ملت از حیث خدمت، شخصیت و مدیریت اجتماعی، نامگذاری شده، این هفته را فرصتی برای تبیین ابعاد شخصیتی این دو شهید بزرگوار و همچنین تشریح عملکرد دولت و نظام برای مردم عنوان کرد.
وی اعتقاد راسخ آن دو شهید به عنوان مسلمان شیعه و موحد ولایتمدار را مورد توجه قرار داد و افزود: این شهیدان بزرگوار، ساده زیستی را سرلوحه زندگی خود قرار دادند و فارغ از تکلف ها، بین مردم بودند.
فرماندار شهرستان با بیان این که دشمن در صدد ناکارآمد نشان دادن نه فقط دولت بلکه کل نظام است، افزود: لذا ضرورت دارد با تبیین خدمات ارائه شده و دستاوردهای نظام برای مردم، نتیجه اقدامات و کارهای مثبت انجام شده برای رفاه عمومی را به استحضار مردم برسانیم.
محسنی با اشاره به لزوم ارائه گزارش عملکرد توسط کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی به جامعه، خواستار انعکاس حاصل زحمات و خدمات دولت به مردم شد.
وی با اشاره به بهره برداری از ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری، مسئولیت دولتی در این برهه زمانی را فرصت مغتنمی برای تلاش به منظور جلب رضایت خداوند و مردم دانست زیرا مسئولیت، امانتی از سوی مردم می باشد که باید به بهترین وجه مورد صیانت قرار بگیرد.
محسنی با اشاره به فرارسیدن روز کارمند، از تلاش ها و زحمات کلیه کارکنان دولت در شهرستان در راستای خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد و با توجه به‌ شیوع بیماری کرونا افزود: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی تصمیم گرفته شد لوح تقدیر برای کارمندان نمونه ادارات به صورت متمرکز، تهیه و تحویل آن در خود ادارات انجام و مستندات آن تهیه و به فرمانداری ارسال شود.
وی با اشاره به خدمات شاخص هر یک از مدیران نمونه منتخب سال ۱۴۰۰ و تشریح دقیق اقدامات موفق ایشان طی سال جاری، بررسی و ارزیابی عملکرد این مسئولان را شاخص انتخاب ایشان عنوان کرد و افزود: تلاش ها و اقدامات مدیران نمونه شهرستان فومن طی یک سال به طول دقیق مورد بررسی قرار گرفت و پس از ارزیابی جمیع جهات، تصمیم گیری شد.


همچنین در مراسم مشابه دیگری در محل نماز جمعه شهرستان املش ، با حضور فرماندار و امام جمعه این شهر ، از سید علی موسوی رئیس تامین اجتماعی شعبه املش نیز در زمره مدیران نمونه شهرستان تجلیل گردید .