به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از فومن؛حسین اسماعیل‌پور پیش از ظهر  امروز در همایش تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان ضمن انتقاد از کم‌کاری مسئولان ادارات شهرستان در معرفی کارمندان نمونه اظهار داشت:  امروز این حضور کم رنگ مدیران و کارکنان نشانه این است که ما گاهی اوقات خودمان برای خودمان ارزش قائل نمی شویم و […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از فومن؛حسین اسماعیل‌پور پیش از ظهر  امروز در همایش تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان ضمن انتقاد از کم‌کاری مسئولان ادارات شهرستان در معرفی کارمندان نمونه اظهار داشت:  امروز این حضور کم رنگ مدیران و کارکنان نشانه این است که ما گاهی اوقات خودمان برای خودمان ارزش قائل نمی شویم و بعد می خواهیم مردم به ما احترام بگذارند.

وی با اشاره به اینکه اگر مدیران ادارات به همراه دو کارمند حضور می یافتند سالن همایش پر از جمعیت می شد گفت: امروز برای خودمان بود و این بی توجهی خوشایند نیست و این نهایت کم کاری ادارات شهرستان است که سالن همایش خالی است.

photo_2017-08-26_10-56-13 photo_2017-08-26_10-56-17

فرماندار فومن با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را دارد تا از  از روزمرگی کارها در این شهرستان پرهیز کند و به وعده‌های خود پای‌بند است گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام و تغییرات بنیادی در ساختار اجرایی پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا از اولویت‌های دولت در این شهرستان است.

اسماعیل‌پور با اشاره به اینکه برای اجرایی کردن پروژه‌ها نیازمند یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی از مشکلات و توانمندی‌های این شهرستان هستیم تاکید کرد: در  آینده  نزدیک بانک اطلاعاتی تدوین و اعتبارات نیز بر اساس همین بانک اطلاعاتی، تخصیص  پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه با همت مسئولان طرح تسطیح اراضی کشاورزی در این شهرستان به پایان می‌رسد گفت: در نشستی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی، آبیاری مناطقی که از کانال آبرسانی نمی‌شوند و تجهیزات امکانات حوزه کشاورزی اعم از سقف تسهیلات کم بهره تجهیزات کشاورزی از مهمترین مصوبات این نشست بود.

اسماعیل پور تصریح کرد؛هر تعداد افراد و به هر مبلغی می توانند از وامهای کم بهره برای خرید تجهیزات کشاورزی بهره ببرندو ساماندهی حوزه کشاورزی در دهستانها بیشتر مورد توجه ماست.

نماینده عالی دولت در شهرستان فومن با بیان اینکه با همت نماینده شهرستان فومن و دیگر مسئولان به‌زودی دانشکده گردشگری در این شهرستان افتتاح می‌شود اظهار داشت: برای دانشگاه پیام نور فومن نیز رئیس جدید معرفی شده و وضعیت آن به‌زودی ساماندهی می‌شود.

photo_2017-08-26_10-56-08 photo_2017-08-26_10-55-55

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از مدارس این شهرستان از لحاظ مالکیت با مشکل مواجه هستند تصریح کرد: در حوزه ورزش اگر در شهرستان تغییراتی صورت بگیرد در نظر داریم تا ساختارها و ساختمان‌های ورزشی را بازسازی کنیم.

فرماندار فومن  با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش مشکلات مالکیتی در شهرستان بیش از ۷۰ درصد است گفت: اگر همشهریان و شهرداری همت کنند موزه مردم شناسی به حمام گلستان فومن انتقال می‌یابد.

وی با بیان اینکه تصمیم بر این است برای کاهش بار ترافیکی، مسیرهای منتهی به مناطق گردشگرپذیر را احیاء کنیم افزود: با وجود گذشت بیش از نیم قرن از سابقه فرهنگی این شهرستان هنوز فومن در گذشته تاریخی آن چندان ورود نکرده است.

اسماعیل‌پور با تاکید بر اینکه در آینده، بزرگداشت‌ها با اهداف علمی و پژوهشی در این شهرستان برگزار می‌شود بیان کرد: کتابخانه‌های این شهرستان نیز از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و امارها ی این حوزه از امار کشوری بالاتر است تمام سعی خود را برای ساماندهی این بخش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های نماینده در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولاتی در زمینه تجهیز مراکز درمانی در دهستان‌ها و تکمیل کادر پزشکی و درمانی در بیمارستان فومن هستیم گفت: در حوزه آبرسانی ۴۲ روستای این شهرستان فاقد آب شرب بهداشتی هستند که در یک طرح ۳ ساله این مشکل نیز برطرف می‌شود.

فرماندار فومن از تخصیص اعتبار برای برگزاری جشنهای بومی و محلی  خبر داد و گفت: به زودی شاهد تحولات خوبی در شهرستان خواهیم بود.

اسماعیل پور از سازمانها و ادارات خواست تا از مشکلات و موانع کاری خود مطلع و وارد میدان کار شوند و مشکلات را بشناسند و مطالبه گری کنند.

در پایان این مراسم از یوسف نیک‌انجام رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان فومن به‌عنوان مدیر نمونه شهرستان و تعدادی از کارمندان ادارات بنیاد شهید،برق،اوقاف،ارشاد،بنیاد مسکن،کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و…. تجلیل به‌عمل آمد.

photo_2017-08-26_10-55-52 photo_2017-08-26_10-56-23