به گزارش صفیر گیلان؛علی فتح اللهی، فرماندار صومعه سرا ظهر امروز(۲۹بهمن) در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: روستای نارنج پره یکی از روستاهای تنیان است که متاسفانه به دلیل شرایط جغرافیایی در یک منطقه سست بستر و رانشی قرار دارد. وی با بیان اینکه در چند روز اخیر ۲۱ خانوار این روستا دچار مشکلات عدیده شدند، […]

به گزارش صفیر گیلان؛علی فتح اللهی، فرماندار صومعه سرا ظهر امروز(۲۹بهمن) در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: روستای نارنج پره یکی از روستاهای تنیان است که متاسفانه به دلیل شرایط جغرافیایی در یک منطقه سست بستر و رانشی قرار دارد.
وی با بیان اینکه در چند روز اخیر ۲۱ خانوار این روستا دچار مشکلات عدیده شدند، افزود: منازل مسکونی خانوارهای مذکور به دلیل رانش زمین دچار ترکیدگی و غیر ایمن شده است.
فرماندار صومعه سرا گفت: با توجه به اقداماتی که از سوی ستاد بحران استان گیلان و نماینده شهرستان انجام شده، چاره ای جز انتقال این خانوارها به مکان ایمن نداریم.
 فتح اللهی تصریح کرد: با توجه به وضعیت منطقه نارنج پره باید نسبت به تثبیت آن اقدام کنیم و نسبت به تامین اعتبارات مورد نیاز از طریق ستاد بحران استان  تمهیدات لازم اندیشیده شود تا بتوانیم امنیت خاطر را برای خانواده های زحمتکش این روستا ایجاد کنیم.