۴ پروژه زیربنایی برق در استان گیلان با سرمایه گذاری ۶۱۰ میلیارد ریال و با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و استاندار گیلان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛۴ پروژه زیربنایی برق در استان گیلان با سرمایه گذاری ۶۱۰ میلیارد ریال و با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و استاندار گیلان افتتاح شد.

بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این آیین گفت: در سال جاری اتمام و افتتاح ۷ پروژه عمرانی و زیربنایی در شرکت برق گیلان هدفگذاری شد که به شکر خدا تمامی این پروژه ها به ثمر نشست و تقدیم مردم شریف استان گیلان شد.

وی افزود: افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها در شرایط سخت همه گیری ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن، تحریم های ظالمانه همیشگی دشمنان اسلام و ایران و نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت ها کار بسیار بزرگ و ارزشمندی بود که توسط کارکنان سختکوش شرکت برق گیلان انجام شد و مشکلات مختلف و متعدد نتوانست خللی در عزم و اراده جدی و جهادی خادمان ملت شریف ایران ایجاد کند.

داراب زاده گفت: استان گیلان از لحاظ برخورداری از مواهب خدادادی، شرایط ویژه، ممتاز و استثنایی در زمینه انرژی بادی و خورشیدی دارد و اگر بتوانیم از تمامی ظرفیت استان در زمینه انرژی های تجدیدپذیر استفاده کنیم، به اندازه تولید فعلی استان از نیروگاه های با سوخت فسیلی ، خواهیم توانست از انرژی های نو و تجدیدپذیر تولید انرژی برق داشته باشیم.

وی افزود: انشا ا… با مساعدت های مقام عالی وزارت نیرو بتوانیم بستر لازم برای بهره وری از نعمت باد و نور خورشید در استان گیلان در راستای تولید انرژی برق را با این نگاه که تولید انرژی پاک نیاز امروز و ضرورت فردا است را فراهم کنیم.