معاون رییس جمهور خبرداد؛

انصراف جمهوری آذربایجان در اجرای خط آهن رشت- آستارا به دلیل تحریم

  پرینت
انصراف جمهوری آذربایجان در اجرای خط آهن رشت- آستارا به دلیل تحریم
شناسه خبر : 47390 | تاریخ انتشار : 25 تیر 1400 - 13:21 | 294 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

استاندار گیلان گفت: با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، به لحاظ تقویت و تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیز امکانات به بیمارستان‌های گیلان، اقدامات خوبی انجام شده است.

استاندار گیلان گفت: با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، به لحاظ تقویت و تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیز امکانات به بیمارستان‌های گیلان، اقدامات خوبی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ارسلان زارع عصر امروز (پنجشنبه) در جلسه هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی گیلان که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد؛ اظهار داشت: با وجود محدودیت‌های کرونایی، اما به لحاظ تقویت و تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیز امکانات به بیمارستان‌های گیلان اقدامات خوبی انجام شده است.

وی تصریح کرد: ۶۰۰ تخت بیمارستانی به مراکز درمانی دولتی استان گیلان اضافه شده که میزان اثرگذاری آنها در دوران کرونا قابل توجه است.

استاندار گیلان با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در ایام کرونا گفت: تجهیز تخت‌های ای سی یو، سی تی اسکن و ام آر ای و اکسیژن سازهایی که برای بیمارستان‌های تازه تأسیس بود، در دوران اوج کرونا قابل تقدیر است.

دکتر زارع با بیان اینکه گیلان به جهت داشتن موقعیت جغرافیایی ویژه همواره میزبان گردشگران و مسافران در فصول مختلف سال است، افزود: در طول ۱۷ ماه گذشته، همه مراجعه کنندگان به مراکز درمانی، خدمات دریافت کرده اند.

وی با اشاره به جزئیات قرارداد بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بیان کرد: حجم ریالی این قرارداد بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان است.

استاندار گیلان با ابراز امیدواری مبنی بر تکمیل و اجرای این قرارداد در موعد مقرر، گفت: تاکنون ۵۰ میلیارد تومان این قرارداد تأمین اعتبار مشخص دارد و امیدوارم در مهلت زمانی مقرر و با حمایت دولت به سرانجام برسد.

مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در حوزه زیرساختی و عمرانی گیلان، روند توسعه همه‌جانبه در استان را در بستر تعامل با دستگاه‌های دولتی تسریع می بخشد

دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در حاشیه آیین تبادل قرارداد همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه اظهار کرد: مرکز آموزشی و  درمانی پورسینای رشت یکی از بیمارستان‌های بسیاری قدیمی شهر رشت بوده و باید پیش‌ از این، بازسازی می‌شد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور از اجرای توافق‌نامه مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)سپاه ابراز خرسندی کرد و گفت: مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در حوزه زیرساختی و عمرانی گیلان می‌تواند روند توسعه همه‌جانبه در استان را در بستر تعامل با دستگاه‌های دولتی تسریع کند.

وی همچنین از توافق سازمان برنامه‌وبودجه با فرماندهی کل سپاه پاسداران برای انعقاد قراردادی جهت مشارکت در قرارگاه خاتم‌الانبیا در اجرای خط آهن رشت آستارا خبر داد و با بیان اینکه جمهوری آذربایجان به دلیل محدودیت‌های ناشی از اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه‌ دنیای استکبار علیه ملت ایران از اجرای این طرح سرباز زده است، افزود: جبران این نقیصه در بستر تعامل دولت با ظرفیت‌های سازندگی سپاه پاسداران پاسخ محکمی به بدخواهی‌های ایادی استکبار به شمار می‌رود

امروز و در حاشیه جلسه هیات امنای دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان؛ قرارداد همکاری بین این دانشگاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در خصوص احداث مرکز آموزشی درمانی ۳۵۰ تختخوابی جایگزین پورسینا رشت و تکمیل دانشکده پزشکی سایت لاکان رشت به امضای رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان و معاون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا رسید.

برچسب ها
نوشته های مشابه
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
بین ۱.۵ تا ۲ درجه دمای هوا در تابستان پیش رو گرم‌تر خواهد شد
میزبانی از ۷۹۰ هزار گردشگر در نیمه اول تعطیلات نوروزی / افزایش ۱۲ درصدی حضور مسافران در نخستین منطقه آزاد شمال کشور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.