صفیر گیلان؛ سرهنگ جعفری انقلاب را محصول انقلاب فاطمی و حسینی و انقلاب استقلال طلبی و استعمار ستیزی خواند افزود:حفظ انقلاب مهم تر از تحقق انقلاب است و این حاصل سرمایه اجتماعی که مردم هستند  می باشد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛همزمان با آغاز چهل و سومین سالگرد جشن پیروزی انقلاب  سرهنگ محسن جعفری فرمانده سپاه فومن در نشست خبری ضمن تقدیر از اصحاب رسانه در پوشش وقایع شهرستان گفت؛در حوزه انتشار شما بازوان انقلاب و نظام هستید و این قلم شما بر مبنای نهاد و اخلاق ای گذاری شده است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه زحمات شما خبرنگاران ستودنی است گفت؛ چل و سومین سال پیروزی را با شعار جشن ملی ۱۴۰۰ جشن خواهیم گرفت.
سرهنگ جعفری با گرامیداشت یاد  و خاطره شهدا گفت؛ شهدای ما از جمله شهدای انقلاب ،جنگ و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت برای انقلاب پیش رو  بوده و به عنوان افراد  پیش روند به شهادت رسیدند.

وی انقلاب را محصول انقلاب فاطمی و حسینی و انقلاب استقلال طلبی و استعمار ستیزی خواند افزود:حفظ انقلاب مهم تر از تحقق انقلاب است و این حاصل سرمایه اجتماعی که مردم هستند  می باشد.

فرمانده سپاه فومن از نقش همه ی اقشار و مردم در شکل گیری انقلاب خبر داد و گفت؛ انقلاب ما سرآغازی برای انقلاب کشورهای جهانیان بود و ما الگوی جهان شدیم.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه دشمن امروز با یاس و ناامیدی به دنبال نشان دادن ضعف و نادیده گرفتن موفقیت ها است.
فرمانده سپاه فومن رفع مشکلات را در سایه وحدت و همدلی خواند و گفت:امروز ما اجازه نمی دهیم دشمن برایمان امر و نهی کند و ما خود در رفع مشکلات با استفاده از ظرفیت های موفق بودیم.

سرهنگ جعفری به تلاشهای دولت ارزشی در رفع موانع اشاره و افزود؛امروز با اعتماد داخلی و با استفاده از ظرفیت جوانان گام برمی داریم و در دیدار رهبری انقلاب  با صنعت گران استفاده از تولید داخلی تاکید شد.

جعفری تاکید کرد؛پیشرفت ها را با عینک خوب ببینیم نه با عینک سیاه بینی که این به نفع کشور نیست

وی همچنین به پیشرفتهای دوران انقلاب اشاره و افزود: در حوزه عمران ،دفاعی،فرهنگی،علمی و پزشکی …. ما دستاورد خوبی داشتیم امروز تفکر و نگاه ها عوض شده و جا دارد از توان جوان استفاده تا فضای مهاجرت فراهم نشود.

سرهنگ جعفری به مشکلات رقم خورده کشور توسط دشمن اشاره و افزود؛ ما امروز شاهد دستاوردهایی در حوزه علمی و پژوهشی در جهان هستیم و ما مراحل و پیچ های متعدد را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

سرهنگ جعفری به اندیشه امام اشاره و گفت؛ مهمترین پیچ تاریخی امروز ما تمدن اسلامی است.
فرمانده سپاه فومن از اجرای ۲۰۰ برنامه در دهه فجر خبر داد و گفت: شاخص ترین آن زنگ انقلاب،رژه خودرویی،با حضور ماشین ها و آذین بندی ماشین که ماشین آذین بنده شده به داوری گذاشته می شود و همچنین افتتاح نمایشگاه عکس،یادواره شهدا،افتتاح مسکن محرومان،برگزاری مسابقه عکس،نشست بصیرتی،توزیع بسته معیشتی…… است.