به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان،سرهنگ رسول عزیزی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تردد مشکوک در یک واحد مسکونی بخش لوندویل، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی جهت بررسی موضوع به بازرسی از این واحد مسکونی پرداختند، تصریح […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان،سرهنگ رسول عزیزی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تردد مشکوک در یک واحد مسکونی بخش لوندویل، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی جهت بررسی موضوع به بازرسی از این واحد مسکونی پرداختند، تصریح کرد: ساکنان این خانه به محض رویت ماموران اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل ماموران دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ پسر جوان با میانگین ۲۳ سال سن در این منزل حضور داشتند، بیان داشت: همه این پسران جوان اعضای یک باند هرمی بودند.

فرمانده انتظامی آستارا با تاکید بر اینکه در بازرسی از این منزل، دو دستگاه لپ تاپ حاوی مطالب شرکت های هرمی، ۲۰ جلد انواع دفترچه های آموزشی شرکت های هرمی، ۱۵ جلد جزوه آموزشی در خصوص نحوه فعالیت و ترسیم اعضای هرم در شرکت های هرمی و همچنین ۲۲ دستگاه از انواع گوشی هوشمند و دو دستگاه خودرو کشف شد، خاطرنشان کرد: در تحقیقات بعدی پلیس، ۴ نفر از سرشبکه‌های این باند که اقدام به آموزش و هدایت این نفرات می‌کردند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند، به خانواده‌ها و به ویژه جوان‌ها توصیه کرد هوشیاری های لازم در خصوص فعالیت شرکت های هرمی و شبکه های کلاهبرداری را داشته تا فریب افراد سودجو و کلاهبرداران را نخورند و از خسارت های مالی و بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.// پایگاه خبری پلیس ایران