صفیر گیلان؛استاندار گیلان و فرماندار رشت عصر امروز (سه شنبه) به مناسبت هفته ناجا، با خانواده شهید نظم و امنیت استان حسن پاینده، در رشت دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ دکتر ارسلان زارع امروز با همراهی فرماندار رشت، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و شماری از فرماندهان نیروی انتظامی استان، با حضور در منزل شهید پاینده، با خانواده این شهید والامقام عرصه نظم و امنیت در رشت دیدار کرد.
دکتر ارسلان زارع با گرامیداشت یاد و خاطره شهید پاینده و تبریک هفته نیروی انتظامی به خانواده این شهید والامقام اظهار داشت: امنیت و نظم کنونی کشور و استان، مدیون رشادت ها و ایثارگری شهیدان از جمله شهدای نیروی انتظامی است که برای برقراری نظم ، جان خود را در طبق اخلاص نهادند.
استاندار گیلان نیروی انتظامی را در نزد مردم؛ نماد آرامش، امنیت و اقتدار خواند و با تصریح اینکه از دیدار با خانواده های شهدا، انگیزه و روحیه مضاعفی می‌گیریم، ادامه داد: اینکه خانواده های معظم شهدا، با صبوری و استقامت در جامعه حضور دارند؛ موجب افتخار و الگو برای همگان است.
وی نیروی انتظامی را حافظان نظم خواند و شهید پاینده که جانش را برای برقراری امنیت در استان تقدیم کرد، شایسته تجلیل دانست و گفت: از این شهید والامقام به عنوان فردی با سلوک اخلاقی پسندیده، اهل تعبد ، اخلاص و حسن خلق یاد می شود که همین ویژگی ها ، ارزشمند و به یاد ماندنی است.
استاندار گیلان در پایان این دیدار، لوح یادبودی به همسر شهید  سروان حسن پاینده در تجلیل از فداکاری ، صبوری و استقامت آنان در راه ارزش های الهی و اسلامی اهدا کرد.
شهید حسن پاینده شهید عرصه نظم و امنیت استان گیلان، آبان ماه سال ۱۳۹۷ در درگیری با اراذل و اوباش در رشت به شهادت رسید.