در سفر فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش به گیلان ۱۰ دستگاه یخچال ، ۱۰ دستگاه پنکه و ۲ دستگاه کولر جمعا به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان از طرف فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ حیدری به بهزیستی شهرستان فومن اهداء شد.

به گزارش صفیر گیلان از فومن، سرهنگ خلبان فرمانده ولی رحمانی  در سفر یک روزه خود به گیلان از طرح های عمرانی ، درمانی ،عام المنفعه و محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید و روند تکمیل این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی مدیر اجرایی طرح های محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش و هوانیروز قهرمان به همراه معاون عمرانی فرمانداری شهرستان فومن و فرمانده سپاه پاسداران ناحیه فومن در شهرستان در راستای اقدامات محرومیت زدایی از بهزیستی شهرستان فومن بازدید کردند.

در این دیدار سرهنگ خلبان ولی رحمانی در گفتگوی خود با سرکار خانم پورحبببی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان فومن از اهم مشکلات و کمبودهای خدمات رسانی به جمعیت هدف این سازمان مطلع و به بررسی و رفع مشکلات پرداخت.

در این دیدار توسط مدیر اجرایی طرح های محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش و هوانیروز دستور واگذاری  ۱۰ دستگاه یخچال ، ۱۰ دستگاه پنکه و ۲ دستگاه کولر جمعا به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان از طرف فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ دکتر حیدری به بهزیستی شهرستان فومن اهداء شد

در سفر فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش به گیلان دستور واگذاری  ۲ دستگاه کولر  به جهت شروع واکسیناسیون به درمانگاه شهدای هوانیروز شهر مالکوان  ، ۱۰ دستگاه یخچال ، ۱۰ دستگاه پنکه و ۲ دستگاه کولر جمعا به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان از طرف فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ حیدری به بهزیستی شهرستان فومن اهداء شد. و ۱۰ هزار دستکش درمانی که صبح امروز از سوی مدیراجرای طرح های محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش به درمانگاه شهدای هوانیروز ماکلوان قول تهیه آن داده شده بود عصر امروز تهیه و به مدیران این درمانگاه تحویل داده شد.