به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی در حاشیه بازدیداز بیمارستان های حشمت، شفا و رازی رشت با اشاره به اینکه عیادت از بیماران و سرکشی از آنان جزء وظایف ماست افزود: امروز به جهت رسیدگی به مشکلات بهداشتی و درمانی و وضعیت خدمات رسانی به بیماران از برخی از بیمارستان […]

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی در حاشیه بازدیداز بیمارستان های حشمت، شفا و رازی رشت با اشاره به اینکه عیادت از بیماران و سرکشی از آنان جزء وظایف ماست افزود: امروز به جهت رسیدگی به مشکلات بهداشتی و درمانی و وضعیت خدمات رسانی به بیماران از برخی از بیمارستان های رشت بازدید کردم.

وی ضمن خداقوت و تبریک سال نو به پزشکان، پرستاران، بهیاران و پرسنل زحمتکش بیمارستان ها خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه قدردان تلاش های آنان در خدمت شبانه روزی به بیماران هستیم امیدواریم انرژی آنان در نگهداری از بیماران بیش از پیش شود.

وی به شروع اقداماتی در تقویت بخش اورژانس بیمارستان ها از گذشته اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم تأمین اعتبارات و پیش بینی لازم از قبل مشکلاتی در تکمیل آنها وجود داشت که دستور تسریع این پروژه ها و هدایت آن به معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار داده شد.

استاندار گیلان بر ضرورت همکاری مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی در تکمیل ساخت اورژانس های در دست احداث تأکید و تصریح کرد: امیدواریم با تقویت اعتباری که انجام می گیرد امسال شاهد بهره برداری از این بخش های اورژانس با وضعیت قابل قبولی باشیم.

وی به تلاش های صورت گرفته در ساخت بیمارستان های شهرستانهای استان اشاره کرد و افزود: در سفر آتی رییس جمهوری  امکانات ویژه ای که چه از طریق بخش های خصوصی و دولتی برای بخش های بیمارستانی فراهم شده به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر نجفی به وضعیت مطلوب تر بخش بهداشتی و درمانی در شهرستان ها اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل مراجعه بیشتر مردم از شهرهای مختلف داخل و خارج استان به مراکز درمانی شهر رشت  و از طرفی جمعیت و تمرکز پزشک ها در مرکز استان نیازمند تقویت بیشتر این بخش ها هستیم.