اختصاصی/صفیر گیلان؛احمد زارع مسئول بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت و درمان شهرستان شفت در خصوص واکسینه کردن افراد بالای ۷۰ سال به خبرنگار ما گفت؛با توجه به پراکندگی جمعیت روستا تصمیم به راه اندازی یک پایگاه واکسیناسیون عمومی گرفته شد . وی افزود : پایگاه مذکور را در سالن ورزشی امام خمینی راه اندازی کردیم […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛احمد زارع مسئول بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت و درمان شهرستان شفت در خصوص واکسینه کردن افراد بالای ۷۰ سال به خبرنگار ما گفت؛با توجه به پراکندگی جمعیت روستا تصمیم به راه اندازی یک پایگاه واکسیناسیون عمومی گرفته شد .

وی افزود : پایگاه مذکور را در سالن ورزشی امام خمینی راه اندازی کردیم که شامل سه تیم واکسیناسیون و ارزیاب مشغول خدمات رسانی هستند که امروز برای افراد بالای ۷۵ سال شهری و برای سن بالای ۷۰ سال روستایی برنامه واکسیناسیون داریم .
واکسیناسیون ، سینوفارم و مرحله اول است و نوبت مرحله دوم نیز ۲۸ روز بعد می باشد که با حضور پزشک ، پرستار و تیم اورژانس انجام می شود .
زارع در ادامه ضمن اشاره به واکسینه شدن روزانه به طور میانگین ۱۳۰ تا ۱۴۰ نفر تصریح کرد :شروع کار از ساعت ۸/۳۰ صبح لغایت ۱۴ می باشد که با توجه به دعوت ِ روز قبل و ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir مشمولین راهنمایی می شوند.

احمد زارع گفت : تزریق واکسن در این مرحله بطور منطقه بندی نیست و اولویت ها با افراد مشمول ۷۵ سال شهری و ۷۰ سال روستایی است که می توانند از امروز تزریق واکسیناسیون را آغاز کنند.

خبرنگار/سید مهدی موسوی خسمخی

تنظیم کننده/زلیخا صفری راسته کناری

  • نویسنده : سید مهدی موسوی خسمخی