روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ماه سالجاری اولین عمل جراحی آرتروپلاستی زانو ( تعویض مفصل زانو) در بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود با موفقیت انجام شد.

صفیر گیلان؛دکتر سیروس حیدری رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شهید املاکی کومله لنگرود با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این عمل جراحی که حدود ۲ ساعت به طول انجامید روی زانوی بیمار خانمی ۶۰ ساله که مدتها از درد شدید زانو و محدویت حرکتی رنج می برد با تلاش تیم پزشکی توسط دکتر میرعمارتی متخصص ارتوپدی با موفقیت انجام شد.

رییس بیمارستان تامین اجتماعی شهید املاکی کومله لنگرود افزود: تعویض مفصل زانو  از اعمال جراحی مهم و پرهزینه ای است که در سطح استان  به خاطر مشکلات در تهیه و کمبود پروتز به سختی انجام می شود. وی خاطر نشان شد؛ خدا را شاکریم در ابتدای کار بیمارستان شهید املاکی و در زمانی کوتاه، کمتر از سه ماه توانستیم بستر را برای انجام عمل های مهم جراحی در بیمارستان فراهم آوریم و امروز شاهدیم که اولین جراحی  مهم  تعویض مفصل زانو با موفقیت به سرانجام رسید.
شایان ذکر است کلیه خدمات درمانی ازجمله عمل های جراحی مهم در بیمارستان تامین اجتماعی شهید املاکی کومله لنگرود که در نیمه دوم اسفند سال۱۴۰۱ به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور مقامات کشوری و حضور آیت ا… فلاحتی نماینده ولی فقیه دراستان و دکتر عباسی استاندار گیلان و مقامات محلی به طوررسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت برای بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگان می باشد.