مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: شبکه و زنجیره غرب زدگی و نفوذ یافتگان در حوزه رسانه و فرهنگی و سیاسی، ریاست جمهوری در ایران را در حد تدارکاتچی مطرح می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، حجت‌الاسلام مهدوی در جمع شبکه تبلیغ نیروی انتظامی استان با بیان اینکه برای قاسم سلیمانی‌ها و مرد میدان‌ها در کشور بر عرصه قدرت بنشینند، وظیفه داریم در مقابل این افراد و انتخاب غلط ایستادگی کنیم، ادامه داد: افرادی که در ترور شهید فخری زاده و تعطیلی مراکز هسته‌ای نقش داشتند باید پاسخگو باشند.

وی با تأکید بر تبیین این موارد از سوی شبکه برای جامعه، گفت: شبکه و زنجیره غرب زدگی و نفوذ یافتگان در حوزه رسانه و فرهنگی و سیاسی، ریاست جمهوری در ایران را در حد تدارکاتچی مطرح می‌کنند اما از سوی دیگر همین افراد و مدعیان در روز ثبت نام در مقابل ستاد انتخابات کشور برای نام نویسی صف می کشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه خصوصیات یک رئیس جمهوری اصلح که از سوی رهبری اعلام شده باید از سوی شبکه تبلیغ نیز برای مردم تأکید و تبیین شود، اضافه کرد: امروز با توجه به شرایط جامعه و مشکلات موجود نیازمند حضور و روی کار آمدن چنین فردی به‌عنوان رئیس جمهور هستیم.

وی با اشاره به روش‌های دشمنان برای انتخابات پیش رو در چند مسیر تکرار می‌شود، گفت: نخست هدف دشمنان با ایجاد جنگ روانی برای کاهش سطح مشارکت‌های مردمی در انتخابات است لذا نخستین اولویت شبکه تبلیغ افزایش مشارکت در انتخابات است.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه متأسفانه تعدادی از کاندیدای ریاست جمهوری تنها برای کمک به جنگ روانی دشمن ثبت نام کرده‌اند، افزود: ایجاد فضای دوقطبی جهت انحراف اذهان عمومی از مسائل اصلی حربه دشمن است که باید نسبت به آن دقت نظر لازم را داشته باشیم که نمونه آن را در فایل منتشر شده از وزیر امور خارجه و بیان مدیر دپیلماسی و مدیر میدان شاهد بودیم.

وی با تأکید بر اینکه شبکه تبلیغ با توجه به آگاهی از همه مشکلات موجود در جامعه نباید مبلغ یاس و ناامیدی در جامعه باشند، ادامه داد: شبکه تبلیغ و روحانیون باید در زمینه جلب حضور حداکثری در انتخابات، ایجاد امید و باور، تأکید بر انتخاب آگاهینه بر اساس شاخصه‌ها رئیس جمهور اصلح باید به صورت جدی فعالیت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شبکه تبلیغ و روحانیون نباید اجازه دو قطبی شدن فضای انتخابات را بدهند، ادامه داد: انتخابات امسال از حساسیت ویژه ای برای نظام برخوردار است.