به گزارش صفیر گیلان؛سومین جلسه استانی بازرسان کار در سال جاری در سالن تدبیر این اداره کل تشکیل گردید. در  ابتدای جلسه  اکبرنیا رییس اداره بازرسی کار، ضمن تشکر از حضور همکاران در جلسه مذکور آمار عملکرد این اداره را در سال جاری نسبت به مدت مشابه سالهای ۹۵ و ۹۶ را ارائه نموده و اظهار داشت […]

به گزارش صفیر گیلان؛سومین جلسه استانی بازرسان کار در سال جاری در سالن تدبیر این اداره کل تشکیل گردید.

در  ابتدای جلسه  اکبرنیا رییس اداره بازرسی کار، ضمن تشکر از حضور همکاران در جلسه مذکور آمار عملکرد این اداره را در سال جاری نسبت به مدت مشابه سالهای ۹۵ و ۹۶ را ارائه نموده و اظهار داشت : ایمن سازی کارگاهها ودرنهایت کاهش حوادث ناشی از کار، برنامه مدون و بلند مدتی را طلب می نماید که اولین گام در این راستا برگزاری آموزش ایمنی برای کارگران،کارفرمایان،پیمانکاران و مسئولین ایمنی می باشد.

اکبرنیا اظهارداشت: در سالهای اخیر رشد قابل توجهی در این زمینه داشته ایم ودر شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۹۵ رشد ۴ برابری را شاهد بوده ایم .

در ادامه جلسه علیزاده مدیرکل  تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران قول مساعد دادند تا حد توان وبا توجه به امکانات موجود ،مشکلات سخت افزاری بخش بازرسی کاررا مرتفع نماید.

وی همچنین افزود: لازم است همکاران تلاش نمایند علاوه برتحقق آمار عملکرد طبق برنامه ، نسبت به اثر بخشی تلاشهای مربوطه عنایت ویژه ای داشته باشند.

در ادامه نیکزاد مدیر روابط کار از زحمات همکاران در زمینه نظارت بر کارگاههای بحران داراستان تقدیر به عمل آورده و خواستار ارائه آمار دقیق تر برای رصد این کارگاهها و برنامه ریزی های بهتر شد. اسماعیل زاده سرپرست مدیریت پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی  اداره کل نیز ضمن بیان مشکلات موجود در سطح استان و کشور قول مساعد دادند با توجه به وظائف مهم سازمانی اداره بازرسی کار با برنامه ریزی های دقیق امکانات لازم  به این بخش اختصاص یابد تا تحقق اهداف سازمانی در این بخش به نحو مطلوب تری امکان پذیر گردد. در پایان جلسه نیز بازرسان کار، پیشنهادات خود را جهت ارتقا بخش بازرسی کار ارائه دادند.