به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ؛مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان فومن که از ماههای گذشته بر سر زبانهای مردم شهر و فرهنگیان محترم شهرستان تازه و کهنه می شد  بلاخره  امروز با حضور امجدی معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش و فرماندار فومن در سالن شهید بهشتی […]

 

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ؛مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان فومن که از ماههای گذشته بر سر زبانهای مردم شهر و فرهنگیان محترم شهرستان تازه و کهنه می شد  بلاخره  امروز با حضور امجدی معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش و فرماندار فومن در سالن شهید بهشتی آموزش و پرورش فومن برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مجری برنامه  شعری از این جابجایی و کارکرد رئیس آموزش و پرورش فومن برای فرهنگیان و مسئولان قرائت نمود که در بیتی از این شعر امده بود اگر چه ۲۰ ماه  در این نهاد آموزشی حضور داشتم ولی ……….

فرماندار شهرستان فومن در این مراسم ضمن تقدیر از حضور فرهنگیان در این مراسم گفت:هر دو عزیز همکار فرهنگی و احترامشان واجب و برای  ما  محترم هستند  و این جابجایی بنا به مصلحت انجام شده و نباید به این مراسم تودیع و معارفه به گونه ای دیگر نگاه کرد.

photo_2017-03-08_03-47-45

حسین اسماعیل پور در بخشی از سخنانش به گفتمان رهبر فرزانه انقلاب اشاره و افزود؛من از مدیر جدید می خواهم که در مورد سبک زندگی مردم این شهرستان و تعریف این شهرستان برنامه داشته و بتواند با امکاناتی که دارد در بازسازی و برنامه ریزی بهتر در مدارس شهرستان گامهای موثر بردارد.

فرماندار فومن از شاهد کوچکی  خواست تا بعنوان یک معلم در موضوع اساسی انتخابات ورود و مشارکت  فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده ها را برای انتخاب افراد اصلح را به حداکثری برساند تا این قشر در تصمیم گیری و تصمیم سازی سهیم باشند.

اسماعیل پور همچنین خواستار شد تا مدیریت جدید از معلمان متفکر در حوزه آموزش و پرورش  بهره و کار گروهی خاص تشکیل دهد تا شاهد تحول در آموزش و پرورش فومن باشیم..

فرماندار فومن با اشاره به اینکه اقای رجب پور در مدت حضورش موفقیتهایی داشتند گفت:مجریان با گفتمان خود فضا را سیاسی نکنند و عواطف مردم را برنیانگیزند چون این تغییر سیاسی نیست.

بخاطر من برای ارام کردن فضا شرایط سختی را تحمل کرد

عباس رجب پور رئیس اسبق آموزش و پرورش فومن  نیز در این مراسم  ضمن تقدیر از فرماندار و مسئولان استانی و شهرستانی و فرهنگیان حاض در مراسم گفت:من نماینده جناب حاجتی مدیر کل  در این شهرستان بودم و ایشان مرا برای انجام ماموریت کاری در این شهرستان انتخاب و امروز بدون وابستگی سیاسی و طبق تشخیص مدیر کل به مکانی دیگر برای انجام وظیفه ماموریت پیدا کردم.

photo_2017-03-08_03-47-49

رجب پور خود را خادم مردم و دانش آموزان خواند و اظهار کرد؛من در این مدت اندک برای ارام کردن فضا شرایط سختی را تحمل کرد.

وی افزود: فضای انتخابات در این شهرستان همیشه همراه با چالش بود و مدیر کل به شناختی که از بنده  در انتخابات داشت برای حفظ فضا به بنده مسئولیت داده  و من خرسندم که این ماموریت را به خوبی انجام دادم.

ایشان از زحمات فرماندار قبلی و فعلی و نماینده قبلی و فعلی تقدیر نمود و گفت: جناب افتخاری نماینده مردمی هستند و بخاطر من  فشارهای زیادی را تحمل کردند و من  و همه ی فرهنگیان بعنوان یک شهروند شهرستان فومن باید به این نماینده محترم و خدمت گذار کمک کنیم تا شهری اباد بسازیم.

تودیع نداریم تکریم داریم

محمد امجدی  معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش گیلان در این مراسم ضمن تقدیر از فرهنگیان شهرستان و حضورشان که نشانه تقدیر از یک مدیر است گفت:نقش فرهنگیان در انقلاب اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.

photo_2017-03-08_03-47-58

ایشان مهمترین اهداف دشمنان را در این برهه از زمان  ایجاد اختلاف در بین مردم و مسئولان خواند و گفت:پویایی انقلاب در تحول و اعتدال و تاثیر ارای مردم  بود.

امجدی با اشاره به اینکه ارای مردم جهت گیری سیاسی نظام را مشخص می کند گفت: مسئولان نظام برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه بچه بعد از تولد در کانون گرم خانواده بزرگ وبعد از خانواده مدرسه و معلم در تربیت  و رسیدن کودکان ما به درجات کمال مطلوب  نقش بسزایی  دارد گفت:ایا می توانیم به اهمیت مدرسه ما و شما و مسئولان و احاد جامعه بی تفاوت باشیم.

امجدی با اشاره به اینکه تودیع نداریم و این مراسم  تکریم است گفت:امروز تودیع معلمی است که مدیر شده و دوباره در کنار ما برای مدیریت کار دیگر در فضای دیگر به ایشان محول گشته است.

امجدی همچنین به انتخاب شاهین کوچکی که معارفه می شود اشاره و افزود:ایشان می داند که مشکلات و کارش بیشتر شده و من امیدوارم ایشان بتوانند موفقیت دانش آموزان شهرستان فومن را در کنکور و برنامه های علمی و فرهنگی  با سابقه ی ک دارند داشته باشند .

امجدی دکتر اسماعیل پور را نعمتی بزرگ برای آموزش و پرورش شهرستان فوم خواند و گفت: فرماندار محترم با دیدگاهایی که دارد می تواند تحول را در آموزش و پرورش فومن بیاورد.

شاهین کوچکی رئیس جدید آموزش و پرورش فومن در این مراسم گفت:من از فرماندار ومسئولان شهرستان می خواهمکه ست مرا بگیرندتا بتوانیم گامی موثر برداریم.

کوچکی  امیدوار شد تا بتواند بهره وری و اثر بخشی جهت ارتقاء آموزش و ارتباط بین مدیران و معاونین با سایر ادارات شهرستان برقرار کند.

در این مراسم  فرهنگی بازنشسته آموزش و پروزش از بین حاضران بلند شد و گفت:photo_2017-03-08_03-47-24

جناب امجدی اگر چه اینجا جای حرف نیست  و برنامه چیز دیگری است ولی  شما مسئولان آموزش و پرورش برای بازنشستگان جلسه بگزارید و اتاقهای زرق وبرق را کنار  ودر دل آموزش و پرورش و فرهنگیان  ورود و به داد ما بازنشسته ها برسید  زیرا بیمه آن گونه، وام نداریم وضعیت حقوقی و کلان شرایط ما …….در بخشهای مختلف مشخص است./تهیه و تنظیم خبر؛ زلیخا صفری راسته کناری

photo_2017-03-08_03-48-34 photo_2017-03-08_03-48-27 photo_2017-03-08_03-48-16 photo_2017-03-08_03-48-11 photo_2017-03-08_03-47-40 photo_2017-03-08_03-47-35 photo_2017-03-08_03-47-20 photo_2017-03-08_03-47-29 photo_2017-03-08_03-47-03 photo_2017-03-08_03-46-59 photo_2017-03-08_03-46-54