به گزارش صفیر گیلان؛همزمان با آغاز هفته دولت مهندس حسنی پور فرماندار رضوانشهر به اتفاق امام جمعه ، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و مدیران دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان با حضور در گلزارشهداء این شهرستان ضمن غبار روبی وعطر افشانی با آرمانهای شهدا و امام راحل (ره)تجدید بیعت کردند. فرماندار رضوانشهر در حاشیه این […]

به گزارش صفیر گیلان؛همزمان با آغاز هفته دولت مهندس حسنی پور فرماندار رضوانشهر به اتفاق امام جمعه ، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و مدیران دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان با حضور در گلزارشهداء این شهرستان ضمن غبار روبی وعطر افشانی با آرمانهای شهدا و امام راحل (ره)تجدید بیعت کردند.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دولت( یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر) گفت: امروز امنیت و اقتدار کشور مدیون ایثارگری ها و جان فشانی های شهداء و ایثارگران دوران دفاع مقدس است و ما در برابر این همه گذشت و فداکاری، وظیفه ای سنگین بر عهده داریم.

مهندس حسنی پور حفظ وحدت و انسجام ملی را رمز پیروزی نظام اسلامی در برابر توطئه های سازمان یافته دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی دانست.

افتتاح و بهره برداری از ۸ پروژه عمرانی و خدمات شهری رضوانشهر
همزمان با دومین روز هفته دولت، با حضور مسئولین شهرستان رضوانشهر ۸ پروژه عمرانی و خدمات شهری رضوانشهر به صورت متمرکز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
مهندس عسکر حسنی پورفرماندار رضوانشهر به اتفاق امام جمعه ، معاون فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، بخشدار مرکزی و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان، ۸ پروژه عمرانی و خدمات شهری به صورت متمرکز در شهر رضوانشهر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
فرماندار رضوانشهر در آئین بهره برداری از این پروژه ها ضمن تبریک هفته دولت از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رضوانشهر که در عمران و آبادانی و خدمات دهی شهری به شهروندان تلاش می کنند تقدیر کرد، گفت: یکی از اساسی ترین عناصر شهری برای افزایش سطح رفاه اجتماعی مردم شهر، وجود خدمات شهری است که شهرداری و اعضای شورای شهر باید با برنامه ریزی در این راستا تلاش مضاعف داشته باشند.

صفایی شهردار رضوانشهر نیز با تشکر از حمایت های فرماندار و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با مجموعه شهرداری گفت: این پروژه ها در قالب ،جدول بندی و فرش موزائیک پیاده رو خیابان امام ،دفع آبهای سطحی ، لوله گذاری ،محوطه سازی طرح دریا بانوان، احداث آبنما در میدان امام رضا(ع) و پارک جنب شهرداری، آسفالت معابر شهر، مقابل کتابخانه، بیمارستان، سرور ۱، پشت بازار هفتگی، روشنایی پیاده رو خیابان امام ، آسفالت معابر شهر، ستایش ۷،ستایش ۳، شهید محسن روحانی فر، ارغوان ۳، شاداب۳،شاداب ۴،دنا،صابر، بهارستان شمالی، پیام نور، سما ۴، سما ۳ ،سما ۲ می باشد که برای بهره برداری از این پروژه ها از محل اعتبارات استانی و داخلی حدود ۱۲ میلیاردو ۶۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.