به گزارش صفیر گیلان؛ معاون عمرانی استانداری گیلان با اشاره به بارش ۵۰ سانتی متری برف در مناطق جلگه ایی استان گفت: برق ۵۰ هزار خانوار روستایی استان قطع شده که تا چند ساعت آینده وصل می شود. به گزارش صفیر گیلان حجت شعبانپور، معاون امور عمرانی استانداری گیلان امروز(۱۴ بهمن) در جمع خبرنگاران […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛ معاون عمرانی استانداری گیلان با اشاره به بارش ۵۰ سانتی متری برف در مناطق جلگه ایی استان گفت: برق ۵۰ هزار خانوار روستایی استان قطع شده که تا چند ساعت آینده وصل می شود.

به گزارش صفیر گیلان حجت شعبانپور، معاون امور عمرانی استانداری گیلان امروز(۱۴ بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش سنگین برف از شب گذشته در استان اظهار کرد: ایستگاه های هواشناسی در شهرستان های رشت، لاهیجان، آستانه، انزلی، فومن، شفت و تا رستم آباد تا ساعت ۸ صبح امروز ۵۰ سانتی متر برف را در جلگه گزارش کردند.

وی ادامه داد: در مناطق کوهستانی مانند دیلمان و اسالم به خلخال ۹۰ سانتی متر برف باریده است.

شعبانپور با بیان اینکه در ابتدا با مشکل قطعی برق مواجه بوده و ۵۰ هزار خانوار از سیستم برقی خارج شدند تصریح کرد: این قطعی برق در روستاهای حد فاصل رشت تا لاهیجان بوده که ۸۰ اکیپ مشغول کار هستند تا برق رسانی را انجام دهند و تا شب این مشکل رفع می شود.

وی با بیان اینکه بارش برف در جلگه ادامه دارد تصریح کرد: این بارش ها از سمت غرب رو به کاهش و به سمت شرق افزایش دارد و امیدواریم تا ۹ شب به اتمام رسیده و از استان خارج شود.