به گزارش  صفیر گیلان ، منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با حضور در شفت با محمدرضا محسنی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو نمود .  فرماندار شفت  با بیان اینکه این شهرستان بالغ بر ۵۴ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۴۰ هزار نفر از این تعداد در روستاها زندگی می کنند افزود : بازاری محدود […]

به گزارش  صفیر گیلان ، منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با حضور در شفت با محمدرضا محسنی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو نمود .

 فرماندار شفت  با بیان اینکه این شهرستان بالغ بر ۵۴ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۴۰ هزار نفر از این تعداد در روستاها زندگی می کنند افزود : بازاری محدود ، هماهنگ و آرامی در شفت وجود دارد اما  بازار این شهرستان با توجه به  فاصله اندک با مرکز گیلان از آن تاثیر می پذیرد و نظارت های بیشتری را می طلبد .

محسنی با اشاره به اینکه بازاریان نقشی اساسی در ادوار  انقلاب اسلامی داشتند و همواره از نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی نموده اند افزود : نباید به سودجویان فرصت داده شود تا در قالب اصناف و بازاریان  در عرضه کالا و محصولات مورد نیاز مردم اخلال ایجاد کنند و تعزیرات حکومتی شهرستان با همکاری اداره صمت (صنعت،معدن و تجارت) باید پیگیر حقوق شهروندان باشند .

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه تنظیم بازار یکی از مولفه های مهم رونق اقتصادی است افزود : تعزیرات حکومتی باید در امورد اداری با مجموعه  فرمانداری این شهرستان هماهنگی کامل داشته باشد و در اجرای قوانین نیز به صورت مستقل و عادلانه اقدام نماید .