محسنی بیان این که این بازدید به منظور آگاهی از مسائل و مشکلات این کارخانه و رایزنی درخصوص رسیدگی به درخواست های مدیران آن انجام می شود، اظهار امیدواری کرد تا با پیگیری مسائل موجود، زمینه استمرار واحدهای صنعتی فعال در شهرستان فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از فومن ؛محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن از کارخانه نئوپان فومنات بازدید کرد.

محسنی با حضور در این کارخانه، از نزدیک با نحوه فعالیت واحدهای مختلف این مجتمع تولیدی بزرگ شهرستان آشنا شد.

وی با بیان این که این بازدید به منظور آگاهی از مسائل و مشکلات این کارخانه و رایزنی درخصوص رسیدگی به درخواست های مدیران آن انجام می شود، اظهار امیدواری کرد تا با پیگیری مسائل موجود، زمینه استمرار واحدهای صنعتی فعال در شهرستان فراهم شود.

گروه صنعتی صنعتی فومنات در سال ۱۳۷۵ با عنوان شرکت نئوپان فومنات (سهامی خاص) تاسیس شد. مجتمع صنایع سلولزی فومنات در سال ۱۳۸۲ با راه اندازی اولین واحد خود، خط تولید نئوپان، به بهره برداری رسید.

 

مجتمع صنایع سلولزی فومنات در میان کوهپایه های زیبای البرز، منطقه سردار جنگل گیلان، با هدف تقویت تولید ملی، ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی، در زمینی به مساحت بیش از۴۰ هکتار احداث گردیده است تا با احترام به بقای جنگل عزیز و ایجاد فضای مناسب اقتصادی زمینه ساز پرورش سریع الرشد ترین درخت دنیا یعنی صنوبر در مزارع شده تا رونق و اشتغال را برای اهالی منطقه و دیگر نقاط کشور فراهم آورد.

مجتمع در راستای و تنوع تولیدات و احترام به نیاز مصرف کنندگان، خطوط تولید ام دی اف، روکش ملامینه و هایگلاس با قابلیت تولید انواع رنگ ها و طرح را، راه اندازی نموده است. تنوع طرح و رنگ محصولات تولید این شرکت، در کشور کم نظر و حاکی از توجه به نیازهای مشتریان می باشد.

مجموعه تولیدی نئوپان فومنات که در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار واقع گردیده با ۶۵۰۰۰ مترمربع بنای مفید دارای ۹ خط تولید مربوط به تولید mdf, نئوپان، آغشته سازی می‌باشد شرکت مذکور با ۹۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و با اشتغال‌زایی مستقیم برای ۵۰۰ نفر با ۲۰۰ تن تولید تیوپان و mdfدر حال حاضر از شرکت های فعال صنایع سلولزی می باشد.

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری