صفیر گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در سفر به شهرستان آستارا از مناطق گردشگری و از جاذبه های دیدنی این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمت رسانی به گردشگران قرار گرفت. استاندار گیلان در سفر به شهرستان آستارا از گردنه حیران، پارک جنگلی بی بی یانلو، آبشار لاتون و آبگرم معدنی […]

 

 

صفیر گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در سفر به شهرستان آستارا از مناطق گردشگری و از جاذبه های دیدنی این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمت رسانی به گردشگران قرار گرفت.

استاندار گیلان در سفر به شهرستان آستارا از گردنه حیران، پارک جنگلی بی بی یانلو، آبشار لاتون و آبگرم معدنی کوته کومه بازدید کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین در روستاهای فندق پشته و آق مسجد با حضور در منزل روستاییان در فضایی صمیمی با آنان دیدار و گفتگو کرد.

photo_۲۰۱۸-۰۴-۱۲_۲۰-۴۶-۳۲ (1) photo_۲۰۱۸-۰۴-۱۲_۲۰-۳۵-۰۲ (1) photo_۲۰۱۸-۰۴-۱۲_۲۰-۴۶-۲۷ (1) photo_۲۰۱۸-۰۴-۱۲_۲۳-۱۹-۵۶ (1) photo_۲۰۱۸-۰۴-۱۲_۲۰-۴۱-۲۵ (1) photo_۲۰۱۸-۰۴-۱۲_۲۰-۴۹-۱۴ (1) photo_۲۰۱۸-۰۴-۱۲_۲۰-۳۹-۱۹ (1) photo_۲۰۱۸-۰۴-۱۲_۲۰-۴۶-۳۹ (1) photo_۲۰۱۸-۰۴-۱۲_۲۰-۳۹-۱۶ (1) photo_۲۰۱۸-۰۴-۱۲_۲۰-۴۱-۲۵photo_2018-04-13_16-19-10photo_2018-04-13_16-21-54