صفیر گیلان،مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به همراه معاون تولید و جمعی از مدیران ستادی شرکت به شهرستان رشت سفر کرده بودند، از بخش های مختلف در مجتمع دخانیات گیلان از جمله خط تولید و انبار ناصریه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان از رشت،نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به همراه معاون تولید و جمعی از مدیران ستادی شرکت به شهرستان رشت سفر کرده بودند، از بخش های مختلف در مجتمع دخانیات گیلان از جمله خط تولید و انبار ناصریه بازدید کردند.

وی در بازدید یک روزه خود به همراه زکی پور، در جمع کارگران این مجتمع به اهمیت تولید اشاره کرده از زحمات کارگران زحمت کش خط تولید و پرسنل ستادی مجتمع گیلان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

در پایان سیاوش افضلی به همراه آیینی مدیر تولید و زکی پور مدیر مجتمع و جمعی از مسئولین مجتمع دخانیات گیلان، در جلسه ای که به همین منظور در سالن جلسات این مجتمع برگزار شد درباره مشکلات و مسائل مجتمع دخانیات گیلان به گفت وگو  وتبادل نظر پرداختند.

سیاوش افضلی،مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به همراه سید کاظم دلخوش و جبار کوچکی نژاد نمایندگان شهرستانهای صومعه سرا و رشت در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان  توتون کاران رشت بازدید کرده و ضمن دیدار و گفتگو و بیان مشکلات مدیران این بیمارستان، قول مساعد در جهت حمایت شرکت دخانیات از این مرکز درمانی برای ارائه خدمات مطلوب به توتون کاران و کارکنان دخانیات و عموم مردم با هزینه کمتر از سایر بیمارستان‌های بخش خصوصی داده شد.

2

13

16

 

17

WhatsApp Image 2021-07-13 at 11.38.31 AM

8

10

11

12

18

20

32

169