صفیر گیلان ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در این بازدید با تاکید بر اجرای دقیق طرح طبقه‌بندی مشاغل، خواستار رعایت کامل قوانین کار و همچنین در نظر گرفتن پاداش تولید برای تشویق کارگران و افزایش در بهره‌وری شد.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، سیاوش آقاجانی به همراه حسن‌زاده، مدیر روابط کار و سجاد پورموسی، مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت پارس زر آسا با مدیر این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

آقاجانی در حاشیه این بازدید رویکرد دولت را حمایت از تولید و نیروی کار داخلی عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی بازار کار، جذب و حفظ نیروی کار توانمند بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اجرای دقیق طرح طبقه‌بندی مشاغل خواستار رعایت کامل قوانین کار و همچنین در نظر گرفتن پاداش تولید برای تشویق کارگران و افزایش در بهره‌وری شد.

آقاجانی همچنین خواستار تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شاغل در این مجموعه شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و هیات همراه در ادامه از بخش‌های مختلف طراحی و مونتاژ شرکت پارس زر آسا بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید و موضوعات کارگری قرار گرفت.

با تلاش‌های صورت گرفته در واحد روابط کار و مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت، کلیه اقدامات جهت تشکیل شورای اسلامی کار در مجموعه پارس زر آسا انجام شده است و در هفته پیش رو برای تعیین نماینده کارگران انتخابات نیز برگزار خواهد شد.

شرکت پارس زر آسا با بیش از ۲۰۰ نیروی کار در زمینه طراحی و مونتاژ لوازم خانگی در شهرک صنعتی رشت مشغول به فعالیت است و محصولات این شرکت با نام تجاری پارس خزر به بازار عرضه می‌شود