سرپرست فرمانداری شفت با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص بیماران و نیز مبتلایان کرونا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، مهندس مهدی نقدی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ششم مرداد ۱۴۰۱) با همراهی دکتر سلیمانی مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان به منظور قدردانی از تلاش ها ‌و زحمات کادر درمان و بررسی روند رسیدگی به بیماران از بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان شفت بازدید و با کارکنان بخش اورژانس و بخش های مختلف بیماران دیدار و گفتگو کردند.

سرپرست فرمانداری شفت با تاکید بر اینکه پیگیری و حل مشکلات بیمارستان‌ در اولویت کار مدیریت شهرستان قرار دارد، گفت: در راستای ارتقا شاخص‌های بهداشت و درمان شهرستان تمام تلاش خود راخواهیم نمود.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف از این بازدید بررسی روند ارائه خدمات درمانی به بیماران و نیز مبتلایان به کرونا دراین مرکز بود که خوشبختانه عملکرد و خدمات ارائه شده با توجه به امکانات و تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی این مرکز درمانی رضایت بخش می باشد و امیدوارم با رعایت پروتکلهای بهداشتی و همکاری همه جانبه مردم با کادر درمان،بار کاری سنگینی که در حال حاضر بر دوش کادر درمانی این مدافعان سلامت هست کاسته شود.

لازم به ذکر است از تمامی بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان شفت بازدید به عمل آورد.