فرماندار شفت به همراه نماینده شهرستانهای فومن و شفت با هدف بررسی مشکلات و رفع موانع سد راه توسعه بیشتر شهرک با همراهی معاون وزیر اقتصاد و امور دارایی و نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شفت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صیفر گیلان از شفت؛  پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با همراهی نماینده فومن و شفت در مجلس و فرماندار شفت و قوامی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و امور دارایی، بهروزی فر نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، مدیرعاملان بانک سپه و ملی استان گیلان، مدیرکل اقتصاد و امور دارایی استان گیلان و تنی چند از روسای ادارات شهرستان از چند واحد تولیدی (مهتاب بافت) با هدف بررسی مشکلات و رفع موانع سد راه توسعه بیشتر شهرک بازدید کردند.

نماینده عالی دولت در بازدید کارخانه مهتاب بافت گفت: فعالیت هرچه بیشتر واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی می تواند در جهت شکوفائی اقتصادی و تحقق شعار سال باشد.

وی با تاکید بر تعامل وحمایت دستگاههای اجرایی و بانک ها از جریان تولید افزود: اولویت اصلی مجموعه مدیریت شهرستان، حمایت همه جانبه از بخش تولید و اشتغال است، همواره در خدمت تلاشگران عرصه تولید باقی خواهد ماند، در این راستا از هرگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.

در پایان این بازدید جلسه ای با حضور مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی به منظور بررسی و رفع مشکلات در سالن جلسات کارخانه مهتاب بافت با حضور مسئولان برگزار شد.