صفیر گیلان؛فرماندار شهرستان ماسال گفت جامعه ما در شرایط کنونی نیاز به بازسازی فرهنگی دارد لذا به جهت نهادینه شدن فرمایشات مقام معظم رهبری تکلیفی بر دستگها و نهادهای فرهنگی است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛فرماندار شهرستان ماسال در جلسه شورای اداری شهرستان که امروز در سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش برگزار شد ضمن آزوی سلامتی برای آحاد ملت شریف ایران و توفیق روز افزون دولت مردمی فساد ستیزی و پیشگیری از وقوع جرم جز برنامه های اصلی دولت بر شمرد

وی بیان داشت: اتحاد انسجام و تعامل و همصدایی در برآیند امورات و منافع عمومی را در برخواهد داشت.
فرماندار ماسال در این جلسه فرارسیدن هفته دفاع مقدس راکه یادآور رشادت ها، مجاهدت ها، ایثارگری ها و شهادت است را گرامی داشت و افزود اگر آرامشی در جامعه حاکم است به پاس خون شهدای گرانقدر  است.
وی گفت این فرصت را مغتنم شمرده و مروری بر رشادتهای رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را با تبیین برنامه های فرهنگی به پاس این ایام با مشارکت همگانی و استفاده از ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی و عمرانی در چار چوب مصوبات ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس  خواهیم داشت.
رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به اولویت اول دولت سیزدهم  که توجه مقام معظم رهبری را به دنبال داشت گفت : دولت جوان وانقلابی و حزب الهی و تحول گرا با اولویت فساد ستیزی  شکل خواهد گرفت وبه جهت اینکه این مهم محقق شود بایستی پایبند قانون باشیم که شاهد فساد نباشیم.
فرماندار شهرستان ماسال گفت جامعه ما در شرایط کنونی نیاز به بازسازی فرهنگی دارد لذا به جهت نهادینه شدن فرمایشات مقام معظم رهبری تکلیفی بر دستگها و نهادهای فرهنگی است.
مهندس پورحضرت گفت توزیع اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای با منابع و ردیف اعتباری مشخص و اعتباری بالغ بر ۲۶میلیارد تومان در حوزه های مختلف صورت گرفت که مدیران دستگاههای اجرای شهرستان ونهادهای عمومی و دولتی هم   از محل تملک دارایهای سرمایه ای پروژههایی را که در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شده دارند   پیگیری لازم را داشته باشند
وی به تغییرات رنگ بندی کرونایی اشاره داشت وگفت :  در شیوع بیماری کرونا به شرایط مطلوبی رسیدیم که نشانگر مراعات پروتکل های بهداشتی ودستورالعمل های ابلاغی در حوزه های مختلف توسط اقشار مختلف مردم که لازم است از اهتمام مردم و همراهی مدیران دست اندر کار این حوزه و همه تلاشگران عرصه حوزه درمان تقدیر و تشکر به عمل آید.
پور حضرت در بحث اجرای طرح ملی واکسیانسیون که با شدت بیشتری حسب تاکیدات  رئیس محترم جمهور و حسب اعلامی که وزیر محترم بهداشت و درمان داشتند  گفت : امکانات لازم در مکانهای پیشنهادی جدید واکسیناسیون جهت تسریع در این امر اندیشدیده شده که حسب تاکیدات، هر شهرستانی در امر واکسیناسیون پیشی بگیرد و با شتاب بیشتری انجام دهد واکسن های بیشتری تحویل خواهنو گرفت که بایستی از این ظرفیت استفاده شود.
فرماندار به موضوع مطرح شده توسط شواری شهر شاندرمن گفت: تولیت این امر با شهرداری است وجهت احداث  آرامستان شهر باید شهرداری زمین بلامعارض دولتی با حساسیت موضوع  معرفی کنند.
در پایان این جلسه به مناسبت هفته دولت از مدیران منتخب شهرستان تقدیر و تجلیل به عمل آمد که به شرح زیر معرفی می شوند
۱-آقای جماعتی رئیس اداره اطلاعات شهرستانهای ماسال و رضوانشهر
۲-آقای علیرضا محمودی رئس دادگستری شهرستان ماسال
۳-سرکار خانم لیلا صمدی بخشدار بخش مرکزی ماسال
۴-آقای مرتضی شهبازی شهردار شاندرمن
۵-آقای محمد معاف رئیس اداره گاز شهرستان ماسال
۶-آقای آیت زارع رئیس اداره پست شهرستان ماسال
۷-آقای قسمت موسی نیا رئیس اداره برق شهرستان ماسال
۸-آقای صفی نژاد رئیس منابع طبیعی شهرستان ماسال
۹-آقای اسماعیل حیدری رئیس کمیته امدادا امام خمینی (ره)شهرستان ماسال
۱۰-سرکار خانم شیرین سوات پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماسال