فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش در پیامی بالاترین افتخار ارتش را اعطای عناوین «ارتش حزب‌الله» و کلمه «طیبه» از سوی ولی امر مسلمین عنوان کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛سرهنگ خلبان ولی رحمانی،فرمانده دانشکده هوانیروزگفت :به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش ،عملیات احداث بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تختخوابی در اصفهان آغاز شده و به سرعت در حال آماده سازی است.

سرهنگ خلبان رحمانی تصریح کرد؛ ،نظر به اهتمام امیرسرتیپ کیومرث حیدری،فرمانده نیروی زمینی ارتش با نهادها و ارگانهای مسئول در اقصی نقاط کشور برای امداد به مردم،و درخواست مقامات بهداشتی و درمانی استان اصفهان،عملیات احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی را با دستور و پیگیری فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش در اصفهان آغاز کردیم و به زودی به بهره برداری خواهد رسید .

سرهنگ رحمانی، مجری عملیات احداث  بیمارستان ارتش در اصفهان افزود: :با پشتیبانی و پیگیری مستقیم امیر آذرافروز ،ارشدنظامی ارتش در استان اصفهان و یزد و چهارمحال و بختیاری ،سیستم بهداشتی و درمانی این بیمارستان با مجهز ترین سامانه های موجود ،از جمله تخت‌های مجهز بیمارستانی ،سامانه‌های‌سرمایشی و گرمایشی و تصفیه هوا مجهز واهد شد.


وی تصریح کرد؛به تاکید ویژه امیرسرتیپ کیومرث حیدری ،بر آمادگی یگانهای نزاجا در اصفهان برای نقش‌آفرینی در زمینه همکاری با مسئولین مستقیم در کنترل همه‌گیری ویروس کرونا است‌.


فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت:هوانیروزارتش نیز با دوپایگاه بزرگ و راهبردی خود در اصفهان ،مثل گذشته در خدمت به مردم ،نقش آفرینی‌های خود را ادامه خواهد داد.

 

سرهنگ خلبان ولی رحمانی ،فرمانده دانشکده هوانیروز گفت: باورمندی و تعهد دانشجویان و اساتید و نیز تولید علم و آموزش تخصصی،پایه افزایش آمادگی دانشکده هوانیروز در نقش آفرینی‌ها است .


سرهنگ خلبان رحمانی،با تبریک روز ۲۹ فروردین ،روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی گفت:
باور مندی و تعهد دانشجویان این دانشکده،به مسیر عزتمندانه زندگیشان ،زمینه ساز دریافت عاشقانه تخصص‌هایی است که زمینه ساز نقش آفرینی‌هایشان در آسمان ایران اسلامی خواهد شد.


فرمانده دانشکده هوانیروز  با اشاره به رژه‌هوایی بیش از یکصد فروند بالگرد هوانیروز ارتش و اعلام پشتیبانی از رهبری حضرت امام خمینی و حکومت جمهوری اسلامی گفت:تدبیر حکیمانه امام در انتخاب ۲۹ فروردین به نام روز ارتش،زمینه‌ساز روزهای پرحماسه و پرافتخاری بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالها و دهه‌ها رقم زد .


وی افزود:ارتش،آنقدر پای در رکاب عشق و ایمان فشرد و آنقدر در میدان حماسه جان داد و سر سپرد تا آنکه مقام معظم رهبری ،ارتش را کلمه طیبه خواند و ادامه این حماسه‌ها،در سال ۱۴۰۰،تاکید مقام معظم رهبری براین است که( امروز ارتش،در صحنه و آماده‌ی انجام ماموریت است) .

فرمانده دانشکده هوانیروز اظهار کرد:سلام فرمانده عظیم الشان کل قوا را به جان و دلمان هدیه می‌کنیم و حکم ایشان را مبنی بر افزایش آمادگی‌ها را به چشم می‌نهیم.


سرهنگ رحمانی در ادامه با بیان اینکه امروز، امیر سرتیپ دکتر کیومرث‌حیدری ،فرمانده محبوب نیروی زمینی ارتش و امیر سرتیپ قربانی فرمانده محترم هوانیروز را شاخص و الگوی بارزی می‌دانیم که با توجه دقیق به مسیر نگاهشان و  رهنموهایشان ،می‌توانیم با افزایش امادگی‌ها و توانمندی‌ها،موجبات خشنودی رهبر عزیزمان را فراهم کنیم .

فرمانده دانشکده هوانیروز،در پایان این گفتگو باورمندی و تعهد دانشجویان و اساتید و نیز تولید علم و آموزش تخصصی را پایه و اساس افزایش آمادگی دانشکده هوانیروز در نقش‌آفرینی ها خواند.