به گزارش صفیر گیلان؛ آییین تکریم و معارفه ریاست بانک توسعه تعاون شفت با حضور رئوف احمدی مدیر شعب این بانک در استان در دفتر فرماندار شفت برگزار شد .  محمدرضا محسنی  در این نشست با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات بانکی برای ایجاد فرصت های شغلی و پایداری مشاغل باید از مجرای کارگروه های […]

به گزارش صفیر گیلان؛ آییین تکریم و معارفه ریاست بانک توسعه تعاون شفت با حضور رئوف احمدی مدیر شعب این بانک در استان در دفتر فرماندار شفت برگزار شد .

 محمدرضا محسنی  در این نشست با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات بانکی برای ایجاد فرصت های شغلی و پایداری مشاغل باید از مجرای کارگروه های تخصصی انجام پذیرد افزود : شناسایی ظرفیت ها و آموزش های هدفمند به رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار کمک شایانی خواهد نمود .

فرماندار شفت با اشاره اینکه شهرستان شفت بالغ بر ۵۴ هزار نفر جمعیت دارد که ۷۵ درصد از این تعداد در روستاها زندگی می کنند افزود : در کنار حمایت از طرح های اشتغال زای صنعتی و بزرگ مقیاس ، باید به مشاغل خرد در روستاها توجه بیشتری شود .

وی با اشاره به اینکه جشنواره های بومی محلی جوکول در میرسرا ، سفال جیرده ، شاه بلوط ویسرود ، پنیر سیاهمزگی و گلاب گیلده در سال ۹۶ و ۹۷ در شفت برگزار شد افزود : هدف از برگزاری چنین برنامه هایی معرفی ظرفیت ها ، حفظ میراث اقتصادی و بسترسازی توسعه صنایع تبدیلی و برندسازی محصولات کم نظیر این شهرستان است و بانک ها در این راستا می توانند پیشگام و همراه مردم و دولت باشند .

محسنی در بخش دیگر به برخی از مشکلات مردم در دریافت تسهیلات بانکی اشاره و افزود : بانک ها باید  ضمن رعایت قوانین وضوابط ، برای افزایش رضایمندی مردم تدبیر و رفع مشکل نمایند. 

  

گفتنی است در پایان این نشست از زحمات محمد تقی علیجانی تقدیر و کاظم حسابی به عنوان رییس جدید بانک توسعه تعاون شفت معرفی شد . حسابی پیش از این رییس شعبه املش بود .