به گزارش صفیر گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در نشست ستاد بزرگداشت شهید افتخاری ضمن آرزوی قبولی طاعات، عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار داشت: مردمی بودن یکی از خصایص شهید افتخاری بود. وی با بیان اینکه شهید افتخاری در راه خدمت به مردم و کمک به مردم زلزله زدگان شهرستان رودبار به شهادت نائل […]

به گزارش صفیر گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در نشست ستاد بزرگداشت شهید افتخاری ضمن آرزوی قبولی طاعات، عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار داشت: مردمی بودن یکی از خصایص شهید افتخاری بود.

وی با بیان اینکه شهید افتخاری در راه خدمت به مردم و کمک به مردم زلزله زدگان شهرستان رودبار به شهادت نائل آمد، خاطر نشان کرد: ازخودگذشتگی و ایثار در ابعاد شخصیتی این شهید چراغ راهی برای آیندگان است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با خلوص نیت چنین افرادی به پیروزی رسید افزود: به یقین این افراد پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در زمره‌ شایسته‌ترین‌ها بودند.

وی گفت: اشاعه فرهنگ شهادت و تجلیل از مقام شامخ شهدا وظیفه آحاد جامعه است.

دکتر سالاری با بیان اینکه تجلیل از شهدا، فداکاری و خدمت در جامعه را طنین انداز می کند گفت: الگوبرداری از سیره شهدا برای رسیدن به تعالی در جامعه اسلامی ضروری است.

وی تصریح کرد: ایثار برای پیشبرد اهداف یک ملت باید در نسل کنونی جامعه به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

در این نشست همچنین هر یک از اعضاء ستاد برزگداشت شهید افتخاری به بیان خاطرات و ویژگی‌های این شهید سرافراز پرداختند.