صفیر گیلان؛دکتر احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش با بدرقه استاندار گیلان از طریق فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت، پس از بازدید میدانی، عیادت از مصدومان و بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود، رشت را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ دکتر احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش با بدرقه استاندار گیلان از طریق فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت، پس از بازدید میدانی، عیادت از مصدومان و بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود، رشت را به مقصد تهران ترک کرد.

وزیر کشور برای بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود، بعد از ظهر امروز (جمعه) وارد گیلان شد و با همراهی استاندار گیلان در محل حادثه آتش سوزی در این شهرستان حضور یافت و از نزدیک وضعیت وقوع حادثه و نیز نحوه خدمات رسانی ها را رسیدگی کرد.

پس از بازدید از محل وقوع حادثه دلخراش لنگرود، جلسه بررسی ابعاد مختلف این حریق به ریاست دکتر وحیدی در فرمانداری لنگرود تشکیل شد.

در این جلسه که رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز حضور داشت، هریک از مدیران ستادی، نظامی و انتظامی و امدادی گزارشی از وضعیت بررسی‌های اولیه خود درباره حادثه دلخراش بامداد امروز به وزیر کشور ارائه کردند.

وزیر کشور در پایان این جلسه به مسؤولان استان دستور داد که ابعاد مختلف این حادثه دلخراش و تأسف بار را به طور دقیق بررسی کرده و در عین حال باتوجه به از دست دادن ۳۲ تن از هموطنانمان، خواستار دقت بیشتر در اظهارنظرها برای جلوگیری از تألم بیشتر خانواده بازماندگان این حادثه شد.

دکتر وحیدی شامگاه (جمعه) با همراهی دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، از مصدومان حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود در بیمارستان سوانح سوختگی ولایت رشت عیادت کرد و با حادثه دیدگان و نیز خانواده ها و همراهانشان گفت وشنود داشت.

همه امکانات لازم برای کمک به مصدومان حادثه و مداوای آنها بسیج شود.

رئیس جمهور نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان حادثه آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود گیلان، به وزیر کشور دستور داد همه امکانات لازم برای کمک به مصدومان حادثه و مداوای آنها بسیج شود.

در پی حادثه آتش‌سوزی در یک مرکز ترک اعتیاد در لنگرود گیلان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه و تسلیت به آنها، به وزیر کشور دستور داد همه امکانات لازم برای کمک به مصدومان حادثه و مداوای آنها بسیج شود.

رئیس‌جمهور همچنین وزیر کشور را موظف کرد با فوریت ضمن بررسی موضوع، گزارشی از علل بروز این حادثه تهیه و ارائه کند.

استاندار گیلان که از ابتدای وقت امروز با حضور در لنگرود و بازدید از محل حادثه، پیگیر وضعیت مصدومان و متوفیان حادثه و روشن شدن علل آن بود، شامگاه امروز (جمعه) پس از بازدید میدانی مجدد که با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور از محل وقوع این حادثه در شهرستان لنگرود انجام شد؛ به همراه مقام عالی وزارت کشور از مصدومان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد  لنگرود که در بیمارستان ولایت رشت بستری هستند، عیادت و با آنان و خانواده هایشان گفت و گو کرد.

حادثه آتش سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح امروز واقع در ابتدای جاده کومله شهرستان لنگرود رخ داد.

شمار جانباختگان این حادثه به ۳۲ تن رسیده است و ۱۷ تن از مددجویان این مرکز تحت مداوا قرار دارند.

بررسی دقیق علت حادثه کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود توسط تیم های کارشناسی و افراد خبره در دست انجام است و به محض روشن شدن آن اطلاع رسانی می شود.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری