مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تاکید کرد:شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان آمادگی کامل جهت مقابله با بحران احتمالی را دارد

به گزارش صفیر گیلان از رشت؛محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ های عملیاتی این شرکت باتوجه به هشدار سازمان هواشناسی درخصوص موج جدید بارش ها ، کاهش محسوس دما و وقوع بحران خبر داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشترکین خاطرنشان کرد: بیش از ۱۸۸ اکیپ عملیاتی درسطح استان برای رفع ناپایداری های احتمالی دراثر بارش برف، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.
مهدیزاده با اشاره به هدف و رسالت اصلی شرکت توزیع برق استان گیلان که همانا افزایش سطح رضایتمندی و مشتری مداری است ، اعلام کرد: با توجه به صدور اطلاعیه هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا و احتمال بارش برف در روزهای آینده این شرکت آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی را دارد.
وی با اشاره به اجرای طرح های جامع و عملیاتی اینشرکت در راستای حفظ و ارتقای  شبکه توزیع برق افزود: از ابتدای سال جاری با تلاش بی شائبه و خالصانه همکاران و شناسایی نقاط حادثه خیز شبکه ،افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در کل استان گیلان به طور مداوم مورد نظر و پیگیری بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تاکید کرد: مقاوم سازی شبکه های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه،انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب آوری،رفع کانون های خطر آفرین ، بهره گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در راستای گسترش تعمیرات و کاهش هزینه ها، اجرای تمرین و مانور آموزشی جهت راهبری و مدیریت اکیپ ها در شرایط سخت و بحرانی از جمله اهداف مهم اجرای طرح های افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در کل استان می باشد.

وی در پایان یادآور شد:ساده ترین راه اعلام خاموشی ها ، مشکلات و اتفاقات برق استفاده از سامانه برق من است که مشترکین می توانند با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir  یا کافه بازار ضمن دریافت و نصب این  اپلیکیشن کاربردی از سایر مزایای این سامانه بهره مند شوند.