اختصاصی/صفیر گیلان!امام پناهی مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان با همراهی مدیر بهزیستی شهرستان فومن و با حضور در منزل دانش‌آموز تازه درگذشته واقع در روستای چکوسر شهرستان شفت از خانواده وی دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان با همراهی مدیران بهزیستی شهرستان فومن و شفت و همچنین مسئول دفتر نماینده شهرستان های فومن و شفت با حضور در منزل دانش‌آموز تازه درگذشته واقع در روستای کهنه گوراب شهرستان فومن از خانواده وی دلجویی کردند.

امام پناهی در این دیدار ضمن همدردی با خانواده دانش‌آموز تازه درگذشته  حامل پیام دکتر خدمت بین دانا  مدیر کل بهزیستی گیلان نیز بود.

برادر شهیدان امام پناهی خطاب به پدر بزرگوار  دانش آموز تازه گذشته ساجده نیک فطرت که  که از مددجویان محترم بهزیستی شهرستان فومن  در شنیداری و گفتاری است  گفت؛سوگ فرزند مصیبت بسیار بزرگی است و زبان از بیان هر حرفی در این باره ناتوان است. امیدوارم خدای بزرگ صبری بسیار بزرگ‌تر از غمتان به شما بدهد. برای شما  و خانواده گرامیتان صبر ،صبر، صبر و آرامش قلبی در برابر این غم آرزو می‌کنم.

خانم شاه نظری رئیس بهزیستی فومن نیز ضمن ابراز همدردی با مادر این دانش آموز گفت: بهزیستی شهرستان بعنوان یک خدمتگزار در خدمت شما است و امیدواریم بتوانیم در راستای رفع مشکلات در کنار شما عزیزان باشیم.

وب خدمت به مدد جویان تحت پوشش بهزیستی را یک فرصت از طرف خداوند خواند و گفت ؛ تمام تلاش مجموعه بهزیستی استان گیلان  با نگاه ویژه جناب دکتر خدمت بین دانا توجه به مددجویان عزیز و خدمت رسانی درست به این عزیزان است.

آقای رفیعی مدیر بهزیستی شهرستان شفت نیز با ابراز  همدردی با پدر بزرگوار دانش آموز ساجده نیک فطرت گفت؛ امیدواریم خداوند به شما صبر عنایت کند و  از اینکه نتوانستیم زودتر خدمت شما و خانواده محترمتان برسیم ما را ببخشید.

.امروز همچنین نماینده مدیر کل بهزیستی استان گیلان و مدیران شهرستانی و کارشناسان بهزیستی دو شهرستان و نیز مسئول دفتر نماینده فومن و شفت با حضور بر مزار این دانش آموز با نثار گل و فاتحه یاد این دانش آموز را زنده نگه داشتند.ا

 

لازم به ذکر است مرحومه ساجده نیک فطرت دانش‌آموز پایه هفتم مدرسه شهید نجفی روستای چکوسر روز سه‌شنبه  ۴ مهر ماه ۱۴۰۲به علت ایست قلبی. در صبحگاه مدرسه  به دیار باقی شتافت.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری