اختصاصی/صفیر گیلان؛نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه در حوزه اشتغالزایی در بخش صنعت دو اتفاق افتاد که یکی پالایشگاه خون در لیشاوندان حوزه شهرستان شفت که بزرگترین پالایشگاه در خاور میانه است و زمین از قبل گرفته شده بود  وبه دلیل مشکل کاربری زمین کار عقب افتاده بود که با رفع مشکل سرمایه گذار با ۵ هزار  میلیارد تومان فاز اول تمام و سوله برپا شده و این پالایشگاه برای تولید دارو برای بیماران خاص  و صعب العلاج با ۵۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می شود

اختصاصی/صفیر گیلان؛خلیل بهروزی فر  در جشن انقلاب که در منطقه آلیان برگزار شد ضمن تبریک این پیروزی گفت:الیان سرای دوم من است و به واسطه همین عشق به الیان دارم و الیان را دوست دارم.

نماینده فومن و شفت با تاکید بر اینکه الیان را به واسطه حضور زنان و مردانی که دارای شخصیت و هویت ارزشمند انسانی هستند می شناسم کسانی که سخت کوش و پر تلاش و زحمتکش هستند .

زیرساخت‌های  آلیان متناسب با جایگاه این بخش نیست

وی با اشاره به اینکه آلیان در آن جایگاهی که باید باشد نیست گفت: باید همه تلاش کنیم تا این منطقه و این سرزمین را به آن نقطه  ای که شایسته الیان و آلیانی هاست برسانیم.

بهروزی فر با بیان اینکه بخش کوچکی از مشکلات دهستان آلیان و بخش آلیان داشته و دارد انجام شده ولی این کافی نیست و باید آلیان  و منطقه محروم و کم برخوردار بوده و این به دلیل عدم رسیدگی است و در اوار گذشته مسئولان در حد خود کار کردند.

بهروزی فر تاکید کرد؛اگر مسئولان شب و روز تلاش کنند باز هم کارهای زیادی برای انجام دادن است تا مردم آلیان از خدمات ارزشمند بهره ببرند.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما در مسیر عمران و آبادانی و سازندگی  حرکت کردیم و اگر هم به قیمت جانم باشد برای سازندگی تلاش می کنم و مسئولان باید تمام وقت خود را بگذارند تا بهترین خدمات را به مردم بدهند .

وی افزود: اینکه ما شاهد کوچک شدن سفره مردم باشیم زیاد خوشایند نیست و مردم  با مشکل معیشت مواجه باشند ما نباید شاهد بیکاری جوانان باشیم و ما در منطقه ثروت و سرمایه زیادی داریم در حالی که این سرمایه های شهرستان و استان و کشور به دلیل سوء مدیریت و بی تدبیری برخی مدیران این شرایط  ایجاد شده است.

وی افزود: وظیفه ماست تا آنان را که بی توجهی و کوتاهی می کنند حساسیت نشان دهیم و  آنها را از غفلت ها بیدار کنیم تا اگاه شوند و ما در این مسیر حرکت کردیم.

بهروزی فر تصریح کرد؛مجلس یازدهم مجلسی است در راستای اهداف عمرانی و رفاء مردم حرکت و ریل گذاری شده و اگر چه مشکل و خخرابی زیاد است و مشکلات انباشته شده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس  تاکید کرد: ما آمدیم تا شبانه روز تلاش کنیم و این مشکلات را برطرف کنیم و ما نیامدیم تا فقط برای خود ارامش ایجاد کنیم.

وی اقدامات صورت گرفته را هرگز بیان نکردم چون وظیفه خودم دانستم و این وظیفه را شمابر دوشبنده گذاشتین  و نیازی نیست این ها ر را به رخ بکشم در حالی که اگر انتقادی باشد به حق است و اگر مطالبه ای باشد به حق است و ما کوتاهی کردیم.

بهروزی فراز تلاش مردم در مناطق که تلاش می کنند چه کشاورزی که برنج کار است و اگر به مشکلی برمی خورد به ضعف مسئولان است و این کشاورزان برای نان هلال تلاش می کنند و سر بار دولت نیستند.

 با راه‌اندازی کارخانه نورد شهرستان فومن برای ۶۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه در حوزه اشتغالزایی در بخش صنعت دو اتفاق افتاد که یکی پالایشگاه خون در لیشاوندان حوزه شهرستان شفت که بزرگترین پالایشگاه در خاور میانه است و زمین از قبل گرفته شده بود  وبه دلیل مشکل کاربری زمین کار عقب افتاده بود که با رفع مشکل سرمایه گذار با ۵ هزار  میلیارد تومان فاز اول تمام و سوله برپا شده و این پالایشگاه برای تولید دارو برای بیماران خاص  و صعب العلاج با ۵۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می شود .

بهروزی فر دومین مورد حوزه اشتغالزایی را در منطقه گوشلوندان فومن که کلنگ در هفته دولت زده شد شرکت نورد و قطعات فولاد و این هم در حال احداث است که در فاز اول ششصد نفر  اشتغالزایی برای جوانان منطقه دارد و در این پروژه سرمایه گذار  ۴ هزار میلیارد تومان   اورده  داشته و سرمایه گذاری کرده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از اهالی روستای تطف رود آلیان در برگزاری جشن بزرگ انقلاب گفت: تا امروز نتوانستم آنگونه که شایسته باشد کار انجام دهم و امیدوارم با کمک شما و دولت و قوه قضاییه مجلس در کنار مردم  با مردم و از جنس مردم در رفع مشکلات  و نظام گام بردارد.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری