صفیر گیلان/ستاد سید تقی موسویان جهادگر انقلابی و نامز انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه فومن و شفت گم شده در ستادهای پر زرق و برق با هیاهوی گوش خراش است

صفیر گیلان/ در گشت زنی شبانه در ستاد انتخابی  در سطح استان گیلان  امشب  پایمان به شهرستان کمتر برخوردار شفت رسید شهرستانی سرشار از پتانسیل طبیعی و استعدادها و فرهنگ و پیشینه اما محروم در سطح کشور،

شهرستانی که بیشترین جمعیت تحت پوشش نهاد کمیته امداد را به خود اختصاص داده و علارغم داشتن نعمت های فراوان خدا دادی هنوز از حداقل ها محروم است.

اما شور و شعور مردم این دیار که در دوران دفاع مقدس هم با دادن بیش از ۳۰۰ شهید برای امنیت  داده  و ثابت شده است این روزها هم نشان از ولایت مداری دارد.

شهرستانی که با حضور پر شور مردم در سطح شهر و ستادهای انتخاباتی در حال انفجار بود و ما خرسند از این همه شور برای حضور در سرنوشت بودیم.

در مسیر خیابان اصلی شهر به ستادهای شلوغ و پر طرفدار با ساز و آوازهای گوش خراش ورود کردیم و بعد از تصویر برداری به ستادی دیگر رفتیم.

در این ستاد که از  مزین به نام سید تقی موسویان نامزد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه فومن و شفت  و از جهادگران دوران دفاع مقدس بود ورود کردیم و از بیان شیوا و رسای این نامزد انتخاباتی  بسیار خرسند شدیم چون در حال بیان نقاط ضعف و قوت شهرستان و ارائه راهکار برای ترمیم زخمه‌ای کهنه این شهرستان داشت ،اگر چه این جهادگر را از قبل می شناختم و خدماتشان زمانی که شهردار انزلی بود بر همگان روشن است.

ستادی به دور از زرق و برق و بزن و بکوب و هل هله و ول وله…و با اندک افراد که با روشن کردن شعله های اجاق کاغذ در شب سرد و برفی گوش به حرف این مدیر جهادی سپرده بودند.

در این زمان بود که به فکر دستورات  و گفتمان مسئولان تراز اول کشور افتادم که گفتند،؛ دولت  با هر نوع فساد انتخاباتی مخالف است/مجلس به دنبال راهکار قانونی برخورد با پول‌های کثیف است

آنجا که رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه دولت با هرگونه ورود پول کثیف به عرصه انتخابات مخالف است، گفتند: نامزدها باید با مردم بیشتر صحبت کنند تا برای رای دادن اقناع شوند نه اینکه با پول پخش کردن بخواهند رای جمع کنند.

در ستاد این مرد بزرگ از دیار شفت که در طی سالهای اخیر توانسته با یک کار جهادی و انقلابی پخت آش نذری را در سالروز شهادت بی بی دو عالم  بانو فاطمه زهرا (س) با پخت ۱۸ دیگ آش به نام نامی فاطمه زهرا آغاز و امسال با گذشت هفت سال  این کار فرهنگی که با چاشنی یادواره شهدای شهرستان  پر رنگ تر می شود را به ۳۵۰ دیگ آش برساند و پخت و توزیع آن در شبکه های سراسری و ملی پخش و بعنوان یک میراث ماندگار ثبت شود.

،امید داریم تا مردمان دیار شفت و فومن  با توجه به پیشینه جهادی چنین انسانهای شریف در این عرصه هم  خادمان خود را تنها نگذارند اگر چه   در ستاد سید تقی موسویان  و آنچه که از نزدیک دیدیم  از  پرداخت هزینه خرید برای رای و هزینه گزاف خودداری  شده بود ظاهر امر نشان از تدبیر این انسان داشته ولی می توان به ایشان اعتماد کرد تا فریاد رسی در مجلس برای بیان مشکلات مردم با سابقه مدیریتی که داشتند باشد.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری