به گزارش خیرنگار صفیر گیلان از رشت”بهمن داراب زاده” مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در جمع رسانه ها گفت: کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان از نظر شغلی، وظیفه بسیار حساس و مهمی را بر عهده دارند که هیچ موضوعی نباید خللی در این وظیفه حیاتی و حساس وارد کند. وی افزود: با […]

به گزارش خیرنگار صفیر گیلان از رشت”بهمن داراب زاده” مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در جمع رسانه ها گفت: کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان از نظر شغلی، وظیفه بسیار حساس و مهمی را بر عهده دارند که هیچ موضوعی نباید خللی در این وظیفه حیاتی و حساس وارد کند.
وی افزود: با شیوع گسترده ویروس کرونا در شرکت و افزایش تصاعدی آمار کارکنان مشکوک و مبتلا به بیماری کووید ۱۹، و با قرنطینه همکاران مبتلا، این شرکت در تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود با چالش جدی و اساسی روبه رو بوده به نحوی که شرایط بسیار شکننده ای در پایداری شبکه انرژی برق استان را فراهم کرده است.
داراب زاده گفت: بسیاری از کارکنان شرکت، مشاغل حساس و پرخطری را برعهده دارند که با ادامه روند موجود تعدادکارکنان مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا، بطور حتم با شرایط سخت و دشواری در تامین برق استان گیلان روبه رو هستیم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: پست ها و خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان، شریان اصلی برقرسانی به مشترکان محترم هستند که کوچکترین اخلال در آن قابل تحمل نبوده و عواقب جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت، به همین علت باید واکسیناسیون کارکنان برق گیلان در اولویت قرار گیرد و در اسرع وقت اجرایی شود تا از عواقب بعدی آن بتوان جلوگیری کرد.