صفیر گیلان؛رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور در افتتاح سالن ورزشی چمثقال در صومعه سرا در بین ورزشکاران و ورزش دوستان این منطقه روستایی گفت: بدن سالم با ورزش تضمین می شود و زندگی سالم با محیط زیست سالم پس در این مسیر حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از صومغعه سرا؛علی سلاجقه عصر پنج شنبه در آئین بهره برداری از ۳ سالن ورزشی در صومعه سرا، اظهار کرد: مردم بهترین پشتوانه انقلاب و رهبری هستند و باید حضور در تمامی صحنه‌های حساس ثابت کردند که پای این نظام ایستادند.

وی با بیان اینکه مسئولان قبای خدمت به تن کردند، افزود: در این نظام “مسئولیت” با خدمت صادقانه به مردم معنا پیدا می‌کند.

رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور، جوانان را سرمایه‌های عظیم و ارزشمند کشور برشمرد و بیان کرد: جوانان تضمین کننده انقلاب اسلامی هستند و آینده این کشور و نظام به حرکت و تصمیم آنها گره خورده است.

سلاجقه با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی انقلاب تأمین رفاه اجتماعی است، گفت: دولت سیزدهم گام‌های خوبی در راستای تأمین امنیت اقتصاد کشور برداشته و البته راه سخت و دشواری در این مسیر برای نیل به ایده آل ها دارد.

رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور در افتتاح سالن ورزشی چمثقال در صومعه سرا در بین ورزشکاران و ورزش دوستان این منطقه روستایی گفت: بدن سالم با ورزش تضمین می شود و زندگی سالم با محیط زیست سالم پس در این مسیر حرکت کنیم.

وی اقدامات دولت سیزدهم را در بخش‌های مختلف تحول آفرین برشمرد و افزود: تحکیم ارتباط با همسایگان، استفاده از ظرفیت و توان داخلی و بومی سازی اقتصاد و صنعت بخشی از گام‌های اساسی دولت سیزدهم بوده است.

رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور با بیان اینکه احیای تالاب انزلی یکی از طرح‌های ملی دولت سیزدهم است، گفت: دولت سیزدهم برای ترمیم و احیای تالاب انزلی نه تنها از ظرفیت ملی، بلکه در صورت نیاز حتی از توان بین المللی هم استفاده خواهد کرد.

سلاجقه از اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش زیست محیطی دو شهرستان فومن و صومعه سرا خبر داد و اضافه کرد: برای احداث و ساماندهی تصفیه خانه‌های شهرستان فومن و صومعه سرا برنامه مدون داریم.

وی با اشاره به نامطلوب بودن وضعیت ورزشگاه انزلی، افزود: با پیگیری‌های انجام شده این ورزشگاه با ۲۶ میلیارد تومان مرمت و بازسازی شده است.

//گفتنی است برای بهره برداری از این طرح‌ها ۲۳۰ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

بهره برداری از پست ۶۳/۲۰ کیلوواتی ضیابر با اعتبار ۳۴۵ هزار میلیون ریال و بهره برداری از یک واحد تولیدی با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و کلینیک پزشکی با اعتبار ۶۴۰ هزار میلیون ریال با حضور معاون رئیس جمهور  ،استاندار گیلان و مدیران استانی در صومعه سرا به بهره برداری رسید.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری