معاون عمرانی در جلسه هماهنگی طرح کالا بر الکترونیکی گفت: این طرح به‌صورت اختیاری است و هیچ اجباری در کار نیست و مردم می توانند به هر میزان از اعتبار یارانه خود از کالاهای یاد شده خریداری کنند، بقیه اعتبار آنها در قالب یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ ظهر امروز داود توفیقی معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا در جلسه هماهنگی اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسات هماهنگی در خصوص رفع مشکلات برای دسترسی هر چه بیشتر کسانی است که می توانند از طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

توفیقی یکی از راه‌های افزایش اقبال از این طرح رسیدگی به مشکلات مردم و فروشگاه‌های مرتبط به تجهیزات کالابرگ الکترونیکی است که در این ارتباط مقام ها و مسئولان محلی می‌توانند فعالانه برای حل آن‌ها ورود کنند.

در ادامه توفیقی گفت: این طرح به‌صورت اختیاری است و هیچ اجباری در کار نیست و مردم می توانند به هر میزان از اعتبار یارانه خود کالا خریداری کنند، بقیه اعتبار آنها در قالب یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

وی افزود؛ یکی از مهمترین مزیت‌های کالابرگ الکترونیکی این است که افراد می توانند یک ماه زودتر از یارانه نقدی به روش اعتباری، ۱۰ قلم کالای اساسی خود را خرید کنند.

*طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول ۱۱ گروه کالایی (شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارونی، قند و شکر، گوشت گوساله) می‌باشد.