به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛جشن پاسداشت خبرنگاران و زحمتکشان رسانه های حوزه ورزش وجوانان گیلان به همراه خانواده آنان صبح سه شنبه در سالن نامجوی رشت برگزار شد . این جشن با حضور مدیر کل ورزش و جوانان  و مدیر عامل تیم سپید رود رشت ، پهلوان  فردین معصومی رئیس کشتی گیله مردی ، مریم […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛جشن پاسداشت خبرنگاران و زحمتکشان رسانه های حوزه ورزش وجوانان گیلان به همراه خانواده آنان صبح سه شنبه در سالن نامجوی رشت برگزار شد .

این جشن با حضور مدیر کل ورزش و جوانان  و مدیر عامل تیم سپید رود رشت ، پهلوان  فردین معصومی رئیس کشتی گیله مردی ، مریم بخشی  سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان گیلان و دیگر چهره های ورزشی استان  بدون سخنران برای پاسداشت خبرنگاران  برگزار شد.

در این جشن ورزشکاران گیلانی با کیک شیرینی که سفارش داده بودند و درتزئین  آن از ابزار خبرنگاری استفاده کرده بودند کام خبرنگاران را شیرینتر کردند.

مسعود راهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در این جشن فقط گفت: من امروز نباید حرف بزنم و امروز این برنامه برای شما تدارک دیده شده تا دقایقی قلم را کنار بگذارید و به این جشن بپیوندید ولی من از شما زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع رسانی می خواهم برای یک ثانیه قلم خود را کنار نگذارید.

وی خواستار شد تا اصحاب رسانه با انتقاد سازنده برای پیشرفت ورزش استان کمک کنند.

در این مراسم فقط از سه تن از پیشکسوتان مرد و زن حوزه اطلاع رسانی به صورت نمادین تجلیل  شد و اجرای نمایش طنز،خواننده،استندآپ کمدی و مسابقات جذاب لحظات مفرحی برای عزیزان خبرنگار فراهم کرد.

در این مراسم  خبرنگاران چیزی ننوشتند بلکه دقایقی قلم را کنار گذاشته و به همراه خانواده از جشن لذت ببرند و با کیک زیبایی که توسط روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان تدارک دیده شده بود همه شیرین کام از جشن خارج شدند.