سرپرست راه و شهرسازی گیلان با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۱۹ هزار نفر در طرح ملی مسکن افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۶۱۷ واحد در حال اجرا است و برای بیش از ۱۱ هزار نفر واجد شرایط در گیلان با کمبود زمین مواجه هستیم.

صفیر گیلان؛ محمد رضا فلاحتگر عصر  امروز چهارشنبه در نشست شورای مسکن در گیلان اظهار کرد: مجموع تعداد واحدهای در دست اجرای مسکن در گیلان به بیش از ۲۵ هزار واحد می‌رسد.

وی با اشاره به تعهد ۱۰۸ هزار واحد مسکن در گیلان، افزود: از این تعداد ۵۰ هزار و ۶۶۶ واحد مربوط طرح نهضت ملی مسکن بوده که ۹ هزار ۶۱۷ واحد در دست اجرا است.

سرپرست راه و شهرسازی گیلان با اشاره به عملکرد خوب استان در حوزه مسکن روستایی بیان کرد: از تعداد ۱۸ هزار تعهد در مسکن روستایی، حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در حال اجرا است.

فلاحتگر از تحقق ۲۳.۴ درصدی اجرای مسکن در گیلان خبر داد و اضافه کرد: همراهی مردم و بانک‌ها با تلاش و هم پوشانی دستگاه‌ها منجر به سرعت بخشی در اجرای پروژه‌ها می‌شود.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۱۹ هزار نفر در طرح ملی مسکن افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۶۱۷ واحد در حال اجرا است و برای بیش از ۱۱ هزار نفر واجد شرایط در گیلان با کمبود زمین مواجه هستیم.