به گزارش صفیر گیلان؛نشست کارگروه مدیریت پسماند شهرستان شفت امروز با حضور پویا شهشهانی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استانداری گیلان در سالن میرزای شفتی فرمانداری شفت برگزار شد. محمدرضا محسنی فرماندار شفت در این نشست با تقدیر از تلاش بخشداران و دهیاران برای همکاری و پاکسازی مستمر محورهای مواصلاتی این شهرستان افزود : با […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛نشست کارگروه مدیریت پسماند شهرستان شفت امروز با حضور پویا شهشهانی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استانداری گیلان در سالن میرزای شفتی فرمانداری شفت برگزار شد.

محمدرضا محسنی فرماندار شفت در این نشست با تقدیر از تلاش بخشداران و دهیاران برای همکاری و پاکسازی مستمر محورهای مواصلاتی این شهرستان افزود : با مجموعه اقدامات انجام شده در کارگروه مدیریت پسماند نسبت به سال ۹۵ حرکتی رو به جلو داشته ایم.

وی با بیان اینکه شهرداری ها نسبت به پیمانکارانی که کارایی و توانایی کار ندارند تجدید نظر کنند افزود : برای رسیدن به نتیجه و  خروجی مناسب باید برنامه های تدوین شده اجرایی گردند .

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی صحیح در فصل برداشت برنج سبب کاهش آلودگی های ناشی از آتش زدن کاه و کلش در این شهرستان شد افزود : برنامه های مدیریت پسماند باید مستمر باشند و و با تغییر مدیران منحرف و یا متوقف نشوند.

وی با بیان اینکه در سال جاری پاکسازی محورهای مواصلاتی و راه های روستایی در بخش های احمدسرگوراب و مرکزی شفت باید افزایش یابد افزود : تفکیک زباله از مبدا مغفول واقع شده است و شهرداران و دهیاران بایستی اهتمام و جدیت بیشتری را اعمال نمایند.

محسنی در پایان بر پیگیری جانمایی محلی برای دپوی ضایعات ساختمانی و مدیریت آن  در شهرستان شفت تاکید کرد و دستور پیگیری داد .