اختصاصی/صفیر گیلان؛قهرمانی گفت:به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، برترین‌های صنعت تجهیزات ورزشی استان گیلان از ۳۰ مهرماه لغایت دوم آبان‌ماه در پیاده راه فرهنگی رشت  به مدت ۳ روز دایر و در معرض بازدید شهروندان خواهد بود.

اختصاصی/صفیر گیلان؛ قهرمانی رسانه را بازوان توانمند دستگاهها به ویژه ورزش و جوانان خواند و گفت: اولین نمایشگاه تجلیل از فعالان حوزه صنعت ورزش ،ایده محور، خلاقانه و دانش بنیان که محصولات ورزشی را در بحث نرم افزاری تولید می کنند عرضه خواهند داشت.

وی  از برپایی نمایشگاه «عزت و پیشرفت» همزمان با هفته تربیت بدنی، تصریح کرد: بالغ بر ۲۵ تولیدی لوازم و تجهیزات ورزشی فعال در استان داریم، با اینکه برخی از اینها صادرات محصول هم دارند اما در استان شناخته شده نیستند .

قهرمانی افزود:لذا نمایشگاه «عزت و پیشرفت» با هدف حمایت و معرفی دستاوردهای این تولیدکنندگان محصولات ورزشی استان و قطع واسطه‌گری‌های با ۵۰ غرفه از ۳۰ مهرماه لغایت دوم آبان‌ماه در پیاده راه فرهنگی رشت برپا می‌شود.

وی مهم ترین اهداف این نمایشگاه و جشنواره را معرفی برند های که در استان گیلان حاضر و تولیدات ورزشی دارند دانست و افزود: هم پوشاک و هم فنی ورزشی و نرم افزار کاربردی که هدف شناسایی برند ها و حمایت از تولیدکنندگان ورزشی و ارتباط مستقیم با هیئت های ورزشی و باشگاهها به وجود و محصولات از این تولید کننده خریداری شود.

قهرمانی تاکیدکرد: با ایجاد ارتباط در نمایشگاه نیازمندی هیئت تخصصی به طور مثال با توجه به زیست بوم استان گیلان که استان دریایی و ساحلی  است و این محبت الهی فضا را برای ورزش دریایی فراهم و لذا تولیدکنندگان می توانند محصولات را در نمایشگاه ارائه و ورزشکاران خریداری کنند این یک هدف مهم است.

قهرمانی به بحث ارتباط صنعت  و دانشگاه و نهادهای علمی که به ما کمک می کنند و از شرکت دانش بنیان حمایت و ایده  به کار و اشتغال و کار آفرینی نیز نمود پیدا خواهد کرد اگرچه تا امروز غفلت هایی شده است.

وی زمان  این جشنواره را سه روز اعلام  که مردم از نمایشگاه با تبلیغات رسانه ها و صدا و سیما  و شهرداری هم تبلیغات محیطی و دستگاهها پای کار هستند بازدید خواهند نمود .

قهرمانی تجلیل از خیران ورزش یار را یکی دیگر از برنامه پیش بینی شده این نمایشگاه خواند و گفت: تجلیل از قهرمانان آسیایی که به تازگی از مسابقات برگشتند و دیگر کار فرهنگی و ورزشی از برنامه این نمایشگاه است.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری