صفیر گیلان؛در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، نخستین نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی منطقه غرب گیلان بر پا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛نخستین نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی طی روزهای ۱۴ لغایت ۱۷ تیرماه در مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت شهرستان فومن در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از متقاضیان مشاغل خرد و خانگی است.

شناسایی ظرفیت های فردی، آموزش صحیح، اتصال به زنجیره ارزش، تضمین و پایدارسازی بازار فروش و برندسازی محصولات از ویژگی‌های طرح ملی مشاغل خرد و خانگی است که در قالب این نمایشگاه دنبال می شود.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سوی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور و متناسب با ظرفیت های هر استان اجرا می شود.

ساعت بازدید نمایشگاه ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر و مکان برگزاری نمایشگاه واقع در فومن، خیابان شهدا، نبش خیابان مفتح، جنب ساختمان هلال احمر، روبروی سینما طلوع، مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی در شهرستان فومن است.

دکتر امانی، کارشناس آموزش و پرورش شهرستان رشت و مشاور استاندار در امور بانوان از نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی منطقه غرب گیلان بازدید کرد.

وی برپایی چنین نمایشگاه هایی را که منجر به ارائه توانمندی های زنان خانه دار و القای امید به این قشر که نیمی از جامعه را تشکیل می دهند می شود، حرکتی مثبت ارزیابی کرد و گفت: نسل جوان ما در مدارس اگر صنایع دستی را به عنوان  درس بگذرانند، در آینده هم علم و مهارت را توامان خواهند داشت و امید است با همکاری و همراهی نهادی همچون جهاد دانشگاهی به این مهم برسیم.

برپایی نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی در فومن

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا