عزت دوست در ادامه اظهار داشت : بازدید از مراکز مختلف جهت اردوی راهیان پیشرفت با ابلاغ و شیوه نامه وزارت ورزش و جوانان است و در استان گیلان شرکت سبحان دارو ، کشتیرانی ، میراث فرهنگی ، شرکت شیرپگاه ، فولاد، نئوپان فومنات ، واحدهای صنعتی ، تولیدی و کارآفرینی از مراکزی هستند که مورد بازدید قرار می گیرند.

اختصاصی/صفیر گیلان،نشست خبری مشترک جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با موضوع تشریح روند برگزاری سلسله اردوهای «راهیان پیشرفت» صبح امروز برگزار شد.

در این  جلسه فیروز عزت دوست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان  با تقدیر از دبیر جبهه فرهنگی استان گیلان، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان در سال گذشته رتبه سوم کشوری در حوزه ازدواج و خانواده را کسب کرد و این مهم با مشارکت همه همکاران پرتلاش اداره کل ورزش و جوانان و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان بود.

وی با تشکر از تلاش همه خبرنگاران در اطلاع رسانی دقیق برنامه ها افزود: ددر سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که به ریاست استاندار برگزار شد  استاندار محترم بر حضور مدیران استانی در این جلسات تاکید کردند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: بنا به تاکید استاندار برنامه های حوزه جوانان باید در تمام شهرستان ها برگزار شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باید بیان شود ، گفت: تزریق امید به جوانان باید در اولویت و سرلوحه برنامه ها قرار گیرد و افزایش اعتماد به نفس جوانان ، تقویت خودباوری جوانان ، شناخت دستاوردهای فرهنگی ، اجتماعی ، صنعتی و … از اهداف قرارگاه روایت پیشرفت است.

عزت دوست با بیان اینکه پیشرفت های کشور باید در سه بخش اردو، روایت و رسانه  عنوان شود ، گفت : در برگزاری اردوهای راویان پیشرفت ، اصحاب رسانه ، معلمان ، نخبگان و … جامعه هدف هستند.

وی در ادامه اظهار داشت : بازدید از مراکز مختلف جهت اردوی راهیان پیشرفت با ابلاغ و شیوه نامه وزارت ورزش و جوانان است و در استان گیلان شرکت سبحان دارو ، کشتیرانی ، میراث فرهنگی ، شرکت شیرپگاه ، فولاد، نئوپان فومنات ، واحدهای صنعتی ، تولیدی و کارآفرینی از مراکزی هستند که مورد بازدید قرار می گیرند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر اینکه رسانه ها باید پیشرفت های استان را بیان کنند ، گفت: جهاد تبیین در عصر کنونی بمنظور بیان دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی ضرورت دارد.

وی در ادامه مطرح کرد:۱۴۰ سازمان مردم نهاد جوانان در حوزه های اجتماعی ، فرهنگی ، اعتقادی و مذهبی و کارآفرینی و ۱۹ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده جهت ارایه مشاوره ازدواج با اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان جهت اجرای برنامه ها همکاری دارند.

عزت دوست به جشنواره عزت و پیشرفت در هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت : این جشنواره به همراه نمایشگاهی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری