دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر خیابانی «گیلدخت» گفت:نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی «گیلدخت» با راه یابی ۹ اثر به بخش پایانی در رشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان،یاسر محجوب  با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای «گیلدخت» در گیلان اظهار کرد: فراخوان این جشنواره از شهریورماه آغاز و تا پایان ۲۵ بهمن ماه ۲۲ اثر به دبیرخانه «گیلدخت» ارسال شد.

وی با بیان اینکه امسال این جشنواره به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، افزود: ۹ اثر به بخش پایانی این جشنواره راه یافته است.

محجوب با اشاره به اینکه سال آینده این جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شود، ادامه داد: امسال استان‌های آذربایجان شرقی، مازندران، قزوین، البرز، تهران، اردبیل و گیلان در این جشنواره منطقه‌ای حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره از هشتم تا یازدهم اسفند ماه در رشت برگزار می‌شود، اضافه کرد: استان‌های شرکت کننده صبح و بعد از ظهر نهم و دهم اسفندماه در میدان شهرداری و سبزه میدان برنامه اجرا می‌کنند.

دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر خیابانی «گیلدخت» تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره از ساعت ۹ و نیم تا ۱۲ و نیم یازدهم اسفندماه به کار خود پایان می‌دهد.

وی تاکید کرد: آرزوها آرمان‌ها، زنان و انقلاب اسلامی، زنان و دفاع مقدس، زنان و عفاف و حجاب، زنان و تحکیم بنیان خانواده، زنان اشتغال و کارآفرینی، زن و آسیب‌ها اجتماعی، زنان مدافعان سلامت، زنان و حقوق شهروندی، نقش زنان در آموزش شهروندی و زنان سرپرست خانوار ۱۱ محور جشنواره «گیلدخت» است.