به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی کارگاه آموزشی تفریحی تیراندازی با کمان با حضور اعضای شورای شهر رشت در سالن آکادمی تخصصی تیراندازی با کمان مجموعه یادگار امام (ره) برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان ؛کارگاه آموزش تفریحی تیراندازی با کمان به همت هیات تیراندازی با کمان شهرستان رشت و با حضور اعضای شورای شهر رشت و ریاست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت عصر روز چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ برگزار گردید.

سید رضا گسکری نژاد رئیس هیات تیراندازی استان گیلان ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در این رویداد ، رشته تیراندازی با کمان را یکی از رشته های مفرح  و پر مخاطب ورزشی خواند و گفت : استان گیلان نیز در این رشته ورزشکاران مستعد و توانمندی دارد که برای استان کسب افتخار نموده اند.
وی خاطر نشان کرد : امیدواریم که با همراهی مسوولین و رسانه ها بتوانیم این رشته با نشاط و مفرح ورزشی را به همگان بشناسانیم.

*برگزاری رقابت های تیراندازی با کمان در جام محلات رشت در آینده نزدیک

علیرضا رعد پیما رئیس هیات تیراندازی با کمان شهرستان رشت نیز در این رویداد  اظهار داشت : به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ، کارگاه آموزشی و تفریحی تیراندازی با کمان با هدف آشنایی بیشتر مسوولین شهری و با حضور اعضای محترم شورای شهر رشت و ریاست محترم سازمان فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت برگزار شد .

رعد پیما تصریح کرد : مدیریت شهری ( شورای اسلامی شهر رشت و شهرداری رشت ) نقش مهمی در اختصاص و ایجاد زیر ساخت های ورزشی در سطح شهر و گسترش ورزش در بین شهروندان دارند و جا دارد که از حمایت های مسوولین شهری در زمینه توسعه ورزش تشکر و قدردانی نمایم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات جام محلات رشت در آینده نزدیک افزود : انشاالله برنامه هایی در جهت رشد و توسعه این ورزش مفرح و نشاط آور با همراهی و حمایت مسوولین شهری به اجرا در خواهد آمد و رشته تیراندازی با کمان برای نخستین بار در مسابقات جام محلات رشت نیز گنجانده شده و ورزشکاران در این رقابت ها حضور خواهند یافت .
در ادامه مربیان حاضر به بیان توضیحات اجمالی در خصوص انواع کمان ها و نحوه کاربرد و استفاده آنان پرداختند و حاضرین به تمرینات و رقابت پرداختند.