مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی این استان خبر داد.

صفیر گیلان؛سرهنگ پاسدار حسن حبیبی  با گرامیداشت روز شهدا اظهار کرد: عزتمندی، اقتدار و آرامش ایران اسلامی را مدیون خون مبارک شهدا هستیم و بر همه وظیفه و تکلیف است که رهروان راستین آنها باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در این استان خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره در ششمین دوره‌اش در دو بخش دانش آموزی و عمومی برگزاری می‌شود.

حبیبی با اشاره به محورها و قالب‌های جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی بیان کرد: پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها، نرم افزارهای کاربردی، کلیپ و موشن گرافی، پویانمایی و اینفوگرافی محورها و قالب‌های این جشنواره است.

وی با اشاره به گاهشمار ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند آثارشان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گفته حبیبی افراد می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۳۳۴۴۳۴۷۸۵ یا به آدرس مجازی honaredefaagln@ یا به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گیلان-کدپستی ۴۱۹۹۶۱۴۹۹۳- صندوق پستی ۳۶۹۹-۴۱۶۳۵ ارسال کنند.